یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

معروف ترین مارک های درجه یک ترکیه

عکس, معروف ترین مارک های درجه یک ترکیه

۱. برند desa
برند desa ترکیه یکی از مارک های ترکیه ای و یک شرکت تولیدی محصولات چرمی است که در سال ۷۰ تاسیس شد. این شرکت در مدت زمان کوتاهی چنان موفق شد که در نیویرک آمریکا نیز شعبه دارد و محصولات خود را به اروپا و ایالات متحده امریکا صادر می کند.

۲. برند kigili
از این برند به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین برندهای ترکیه نیز یاد می شود. برند kigili برند مورد علاقه بازیگران ترکیه ای می باشد و در حوزه تولید پوشاک فعالیت می کند. شرکت kigili در سال ۲۰۱۲ به عنوان یکی از برترین برند های پیشرو در صنعت مد انتخاب شد. همچنین بسیاری از بازیگر های مطرح دنیا از این برند به عنوان طراح لباس های خود استفاده می کنند.

۳. برند lpekyol
این برند هم یکی از مارک های ترکیه ای و در حوزه مد فعالیت می کند و از او به عنوان یک برند معروف نام برده می شود. این شرکت محصولات خود را در بین ۷ کشور خاورمیانه توضیع می کند و در سال ۲۰۱۴ به عنوان یکی از بهترین های صنعت مد ترکیه انتخاب شد.

۴. برند lc Waikiki
این برند در حقیقت از فرانسه شروع به کار کرد و پس از مدتی به عنوان یکی از برنده های معرف ترکیه انتخاب شد. این شرکت یک شعار زیبا دارد و آن هم این است که همه لایق درست لباس پوشیدن هستند.

۵. شرکت dogo
شرکت dogo در حوزه چاپ کردن انواع طرح ها و نام ها بر روی انواع کفش ها است و در سال ۲۰۰۶ به عنوان یکی از بهترین مارک های ترکیه انتخاب شده است. شرکت dogo موفق شد در مدت زمان کوتاهی بیش از ۵۰۰۰ نمونه کیف و کفش و لباس طراحی کند.

۶. تولید کفش bueno
این مجموعه یکی از بهترین تولید کننده های کفش در ترکیه است؛ منتهای مطلب اینجاست که کفش ها را به صورت دستباف تولید می کند و برای استفاده کننده بسیار راحت و با کیفیت هست. شرکت buneo دارای مدل های اختصاصی برای خود است و استایل های خاصی نسبت به سایر رقبا دارد. این برند کلیه محصولات خود را از ۰ تا ۱۰۰ در ترکیه ساخته و به سراسر کشور ارسال می کند.

۷. شرکت danone
این یک برند معتبر غذایی خارجی در ترکیه است که در حوزه کلیه محصولات مواد غذایی مانند بیسکوییت، فراورده های لبنی و آب معدنی فعالیت می کند. این شرکت در ابتدا توسط مدیر عامل اسپانیایی آن در بندر بارسلونای اسپانیا تاسیس شد و پس از مدتی با پیشرفت های موفقی روبرو شد و توانست در چندین کشور از جمله ترکیه نمایندگی خود را تاسیس کند.

۸. شرکت eton
این شرکت در ابتدا در ایالات متحده آمریکا تاسیس شد. شرکت eton در حوزه ساخت کلیه تاسیسات الکترونیکی، ساخت شیر آلات و ساخت قطعات اتوموبیل فعالیت می کند که امروز نیروهای زیادی در اختیار دارد و به یکی از شرکت های معتبر روسیه تبدیل شده است.

۹. برند mavi
این شرکت در حدود ۲۵ سال پیش شروع به کار کرده و دفتر مرکزی آن در استانبول است. این برند در حوزه تولید شلوار جین فعالیت می کند. برند mavi هم برای بانوان و هم برای آقایان تولید دارد. همچنین بیشتر افراد جهان از شلوار های این برند استفاده می کنند.

برند mavi
۱۰. شرکت بین المللی jti
یک شرکت بین المللی است که در حوزه ساخت تنباکو فعالیت می کند. شرکت jti یک شرکت ژاپنی است که در بیش از ۱۰۰ کشور جهان دارای شعبه و بیش از ۵۰ هزار نفر نیروی فعال دارد. شرکت jti از بزرگترین شرکت های خارجی در ترکیه است و توانسته به یکی از بزرگترین و البته مهم ترین شرکت در حوزه دخانیات در سرار جهان تبدیل شود. ناگفته نماند که این شرکت فرصت های شغلی زیادی در سرار جهان برای اشخصاص با توانایی های مختلف ایجاد می کند.

۱۱. برند penti
این برند در ترکیه دارای بیش از ۲۰۰ فروشگاه فعال است و همینطور دارای بیش از ۸۰ فروشگاه در سراسر جهان و به بیش از ۵۰ کشور جهان صادرات دارد. این شرکت در سال ۱۹۹۹ تاسیس شد و در مدت زمان کوتاهی توانست به اوج پیشرفت دست پیدا کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید که این شرکت اولین شرکت بودی که جوراب های نازک زنانه را تولید کرد و در سال ۲۰۰۶ در بین برترین مارک های ترکیه ای قرار گرفت.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر