یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

منظور از بوتاکس مو چیست و فواید آن

عکس, منظور از بوتاکس مو چیست و فواید آن
یکی از راه های جدید درمان و احیای موهای آسیب دیده استفاده از بوتاکس مو است. این روش تقریبا بدون هیچ عارضه ای قادر است موهای آسیب دیده را درمان کند. موهای شما با این کار سالم و براق می شود و برای همین به آن بوتاکس می گویند چون قدرت آن در زیبایی موهایی همانند قدرت بوتاکس در درمان چین و چروک است. بوتاکس مو  به ساختار مو نفوذ می کند و آسیب دیدگی آن را تا حد زیادی جبران می کند. بوتاکس مو بر خلاف بوتاکسی که برای پوست استفاده می کنیم، شامل مواد شیمیایی نیست. مواد تشکیل دهنده بوتاکس مو، پروتئین ها، آمینو اسیدها، ویتامین ها و لیپید ها هستند. بوتاکس مو در واقع یک پروسه درمانی قوی است که فیبر مو را با فیلرهایی مانند کراتین پوشش می دهد. بنابراین بوتاکس مو، تمامی نقاط نازک و شکننده مو را پر می کند و به ان استحکام می بخشد و حجم می دهد.بهترین مواد بوتاکس مو حاوی روغن خاویار، ویتامین B5، ویتامین E و کلاژن می باشد. وظیفه اصلی بوتاکس مو، مرطوب کردن، تغذیه کردن، ترمیم و احیای مو و بازگردانی آن به حالت اول است. علاوه بر ان، بوتاکس مو، مو ها را براق می کند و باعث صافی مو و از بین بردن وز آن می شود. مزیت اصلی استفاده از بوتاکس این است که به وسیله ان می توان موخوره را تا حد زیادی درمان کرد.برای شروع، مو را با یک شامپو ملایم یک یا دو بار می شویند تا چربی از روی پوست سرتان حذف شود. دقت کنید که از نرم کننده و ماسک مو نباید استفاده شود.
بعد از شستشو، مو باید شانه شود تا گره های آن کاملاً باز شود. سپس مو را بخش بندی می کنند و مواد بوتاکس را روی آن می گذارند تا به خوبی به همه جای آن نفوذ کند. مو باید ماساژ داده شود تا مواد به خوبی جذب شود.
روش استفاده از بوتاکس مو :بوتاکس مو نباید بیش از ۴۵ دقیقه روی سر بماند. سپس مو باید شسته شود و حدود ۷ دقیقه آبکشی شود تا اطمینان حاصل کنید که دیگر موادی روی سرتان نباشد.مرحله بعد استفاده از سشوار است. باید سشوار را به صورت عمودی در بالای سر بگیرید تا مو صاف شود و ساختار آن به هم نریزد. برای تاثیر بیشتر، از اتوی سرامیکی استفاده کنید تا ماندگاری را بالا ببرد و موها حالت ابریشمی و براق پیدا کنند.دقت داشته باشید که هنگام تهیه مواد، از بهترین مواد بوتاکس مو استفاده کنید تا مضرات بوتاکس مو به حداقل برسد.
ماندگاری بوتاکس حدوداً بین ۲ تا ۴ ماه می باشد.
درمان بوتاکس مو برای کسانی که به طور مداوم از رنگ مو، دکلره، سشوار و اتوی مو استفاده می کنند بسیار پیشنهاد می شود. برای ماندگاری بیشتر، توصیه می شود از شامپو های ملایم و بدون سولفات استفاده کنید.این روش برای انواع مو قابل استفاده است از جمله موی صاف، فر، ضخیم، نازک، طوسی، بلوند و … . هم چنین بوتاکس مو برای کسانی که موهایی وز و شکننده دارند، کسانی که موی خیلی بلند دارند و موخوره دارند مناسب است. چراکه بوتاکس مو به از بین بردن موخوره کمک می کند.یکی از بزرگترین مزایای استفاده از بوتاکس برای موها این است که یک روش کاملاً ارگانیک برای احیای مو های آسیب دیده است و حتی می تواند برای جلوگیری از ریزش مو یک راه مناسب باشد.برخلاف روش کراتینه مو که در آن فرمالدهید به کار رفته است، در این روش، از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده است. بوتاکس مو یک روش کاملاً ایمن محسوب می شود و حتی می تواند به درمان برخی از مشکلات پوستی مانند شوره سر و پزوریاسیس کمک کند.برخلاف سایر روش های درمان، بوتاکس می تواند موهای شما را صاف و ابریشمی کند بدون اینکه پیوندهای مو را بشکند. با بوتاکس مو مواد مغذی به پوسته آسیب دیده مو نفوذ می کند و آن را از درون و بیرون احیا می سازد.برخلاف اکثر روش های کراتینه مو، بوتاکس موها به هیچ عنوان به مو آسیب نمی زند و یکپارچگی ان را تضعیف نمی کند. درحالی که وقتی شما از کراتینه های قوی استفاده می کنید، این یک امر عادی است.
مضرات بوتاکس مو چیست؟بوتاکس یک درمان کاملاً بی خطر است و حتی فرد می تواند فردای آن روز موهایش را رنگ کند. با این حال، مانند تمامی درمان های دیگر، ریسک واکنش آلرژیک و خارش های پوستی وجود دارد. برای کاهش مضرات بوتاکس مو و عوارض جانبی، بهتر است بوتاکس مو با پوست تماس پیدا نکند.برای در امان ماندن از مضرات و عوارض بوتاکس، حتما از سالن‌های زیبایی معتبر برای این گونه خدمات استفاده کنید.
برندهای معتبر تولید کننده بهترین مواد بوتاکس مو :
بوتاکس موی پریزمکس
بوتاکس موی نوتری پروفشنال
بوتاکس موی سافتلیس
بوتاکس موی اینوآر بوتوهیر
بوتاکس موی اسمارت پروتکشن
بوتاکس موی مجستیک
بوتاکس موی یونیک orocare

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر