یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

مواد غذایی با کالری صفر برای سیر شدن و لاغری

عکس, مواد غذایی با کالری صفر برای سیر شدن و لاغری

با خوردن این خوراکی ها سیر می شوید ، مواد مغذی به بدن شما می رسد اما افزایش وزن نخواهید داشت و لاغر می شوید. 

*کرفس :کرفس دارای رتبه ۱ در دسته غذاهایی با کالری منفی است به طوری که در هر ۱۰۰ گرم این گیاه ۱۶ کالری انرژی وجود دارد. این گیاه غنی از ویتامین ها و مواد معدنی است و آب بالا در آن باعث می شود که بدنتان در هنگام از دست دادن وزن کاملا هیدراته بماند. همچنین کرفس به عنوان یک غذای غنی از فیبر شناخته شده است که کمک می کند تا هضم آن در مدت زمان طولانی تری انجام شود.

*هویج :این سبزی فوق العاده غنی از ویتامین و مواد معدنی است و ۱۰۰ گرم آن حدود ۴۱ کالری دارد. می توانید روزانه آب هویج مصرف کنید یا آن را با سایر غذاهای کم کالری برای یک صبحانه سالم در نظر بگیرید. همچنین می توانید یک عدد هویج را به عنوان یک میان وعده نوش جان کنید تا از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید.

*کلم بروکلی :کلم بروکلی غنی از آنتی اکسیدانها و فیبر است که در دسته ی غذاهای فوق العاده برای رژیم غذایی جای دارد. این گیاه مملو از آب و تقریبا بدون چربی است. یک فنجان کلم بروکلی حدود ۳۱ کالری انرژی دارد و می تواند کسانی را که قصد کاهش وزن دارند را شگفت زده کند. کلم بروکلی علاوه بر مواد مغذی برای تغذیه می تواند ساعتها بدون آنکه نیازی به خوردن غذایی دیگر داشته باشید شما را سرحال نگه دارد.

*هندوانه : هندوانه به عنوان یک میوه آبدار شناخته شده است که می تواند یک غذای فوق العاده برای کسانی که قصد کاهش وزن دارند محسوب شود. به طور حیرت آوری سرحال کننده و شادی بخش است، در هر ۱۰۰ گرم فقط ۳۰ کالری انرژی داشته که باعث می شود آن را با خیال راحت میل کنید. این میوه نه تنها به از دست دادن وزن کمک می کند، بلکه سطح فشار خون را در افرادی که دارای فشار بالا هستند کاهش می دهد.

*گوجه فرنگی :گوجه فرنگی بسیار آبدار و غنی از فیبر رژیمی است که سطح کلسترول را پایین می آورد و به کاهش وزن کمک می کند. گوجه فرنگی حاوی یک پروتئین به نام لپتین است که باعث تنظیم اشتها می شود و همچنین موجب افزایش میزان متابولیسم در بدن گردیده که برای از بین بردن هر مقدار وزن اضافی ضروری است.

*کدو سبز :کدو سبز از مدت ها قبل برای کاهش وزن و داشتن یک رژیم غذایی عالی توصیه شده است. این گیاه با کالری صفر غنی از پتاسیم و آب بوده و برای افرادی که رژیم غذایی دارند بسیار سالم و مناسب است. همچنین فیتونورینت (کارکرد آنتی اکسیدانی دارد) موجود در آن به تنظیمات حرکات روده کمک می کند. کدو سبز دارای فیبر پکتین است که بدنتان را از بیماری دیابت محافظت می کند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر