یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

موارد منع مصرف پروتئین بدنسازی را بدانید

عکس, موارد منع مصرف پروتئین بدنسازی را بدانید
اگر چه مصرف پروتئین در بدنسازی امری واجب و ضروری است و پروتئین غذای عضلات است اما مصرف مکمل های پروتئین برای برخی از افراد ممنوعیت دارد که در این پست از یاس فان به آن اشاره می کنیم.

اگر در دوران بارداری و یا شیردهی هستید، اگر داروی خاصی را مصرف می کنید و یا اگراز رژیم غذایی خاصی پیروی می کنید، پیش از مصرف انواع پودر بدنسازی حتما باید با یک پزشک متخصص مشورت نمایید. به هنگام خرید هر نوع مکملی هم می توانید با مطالعه بروشور موجود در بسته بندی مکمل از عوارض و موارد منع مصرف آن آگاه شوید.مصرف نادرست و بیش از حد پودر بدنسازی می تواند منجر به بروز بیماری های خاصی شده و مشکلاتی را به وجود آورد. بیماری هایی نظیر پوکی استخوان، مشکلات کلیوی و کبدی و یا حتی ممکن است منجر به بروز واکنش های آلرژیکی نظیر تنگی نفس و یا تورم صورت شود و یا حتی انواع لاکتوز دار پروتئین بدنسازی برای افرادی که به لاکتوز حساسیت دارند ممکن است منجر به بروز مشکلات و واکنش های آلرژیکی شود.

عوارض جانبی مصرف مکمل بدنسازی پروتئین وی ایزوله

مکمل بدنسازی پروتئین وی ایزوله یکی از محبوب ترین پروتئین های وی است و ورزشکاران و بدنسازان زیادی از آن استفاده می کنند. اکنون سوال این است که چه تفاوتی میان پروتئین وی و پروتئین وی ایزوله وجود دارد؟پژوهشی که در ژورنال بین المللی ورزش و تغدیه به چاپ رسید به بررسی مزیتهای این مکمل درمدت ریکاوری پرداخت.این پژوهش بر تمرینات کوتاه مدت تمرکز داشت.در این آزمایش ۱۷ مرد آموزش ندیده بدین صورت ورزشهای خود را آغاز کردند: ۴ ست ورزش، برای هر ست ۱۰ بار تکرار در تمرینهای کشش پا، پرس پا و فلکشن پا.این افراد ۱.۵ گرم پروتئین وی ایزوله را به ازای هر یک کیلوگرم از وزن انسان در فواصل مختلف زمانی استفاده کردند.این پژوهش به مدت دو هفته ادامه داشت. گروه کنترل در این تحقیق، به جای استفاده از مکمل وی، از نوشیدنی کربوهیدرات استفاده کردند.

آیا مصرف مکمل بدنسازی پروتئین سبب بروز جوش می شود؟!

نتایج حاکی از آن بودند مقاومت زانوهای افرادی که از این پروتئین استفاده کرده بودند سه برابر بیشتر از گروه کنترل شده بود. این پژوهش نشان می دهد که مکمل بدنسازی پروتئین وی ایزوله می تواند به ترمیم ماهیچه ها در دوران ریکاوری کمک کند.

عوارض جانبی استفاده از مکمل بدنسازی پروتئین وی ایزوله!

قبل از مصرف مکمل بدنسازی پروتئین وی ایزوله بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. مخصوصا مصرف این مکمل در دوران بارداری و شیردهی بسیار حساس است و حتما باید زیر نظر پزشک مصرف شود.در مصرف این مکمل باید به دوز مصرفی توجه داشته باشید. مصرف بالای مکمل بدنسازی پروتئین وی ایزوله مشکلاتی از جمله تهوع، سردرد، افزایش حرکات روده، افزایش تشنگی و گرفتگی عضلات، نفخ و بی اشتهایی می شود.افرادی که از داروهای خاص استفاده می کنند و از بیماری های زوال عقل و پوکی استخوان رنج می برند باید در رابطه با مصرف این مکمل بسیار محتاط باشند.همانطور که در مورد تمامی مکمل ها بدان اشاره کردیم، سنتز پروتئین در کبد صورت می گیرد. افرادی که از بیماری های کبدی و کلیوی رنج می برند باید در مورد مصرف مکمل بدنسازی پروتئین وی ایزوله بسیار محتاط باشند.همچنین مصرف این مکمل اگر همراه با ورزش نباشد به کلیه ها آسیب وارد می کند.

واکنش های آلرژیک واکنشهایی هستند که به ندرت در اثر مصرف این مکملها رخ می دهند. اما در صورت بروز تنگی نفس و تورم مصرف آن را بلافاصله قطع کنید.افرادی که به لاکتوز حساسیت دارند هرگز نباید از این مکمل استفاده کنند. زیرا این مکمل از شیر تهیه می شود و همان اثرات را دارد.

مکمل بدنسازی را از کجا بخریم؟(راه ساده برای تشخیص تقلبی یا اصل بودن مکمل بدنسازی)

برای تهیه بهترین مکمل بدنسازی به سایت داروخانه آنلاین مراجعه کنید. تمامی مکمل هایی که در این سایت به فروش می رسند دارای مجوزهای بهداشتی هستند و شما می توانید با خیال راحت این مکمل ها را سفارش دهید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر