یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

مکمل های بدنسازی برای شکم شش تکه

عکس, مکمل های بدنسازی برای شکم شش تکه

بهترین مکمل هایی که شما می توانید برای شکم پهلوی خود مصرف کنید را در زیر برای شما قرار داده ایم. مصرف درست این مکمل ها برای افزایش انرژی و حفظ عضلات نیز بسیار مفید است.

پروتئین کازئین بهترین مکمل برای شکم

در واقع این صفات ترکیب شده سبب می شود که چربی ها سوزانده شود و عضلات کمتری از دست برود. این ترکیب معمول به صورت ۵۰/۵۰ بوده و پس از تمرین و بین وعده های غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

آمینو اسیدهای شاخه ای
آمینو اسیدهای شاخه ای به صورت زنجیره ای از لوسین، والین، ایزولوسین هستند که نام خود را بر اساس ساختار مولکولی یدک کشیده اند.این امر سبب می شود که در بین آمینوهای اسیدهای مختلف گزینه خاصی محسوب شوند. وقتی از آمینو اسید استفاده می شود کبد دور زده می شود و این امر سبب می شود تا عضلات تجزیه نشوند.

این موضوع سبب می شود تا سنتز پروتئین به صورت دقیق فراهم شود و بدن فرد از چربی برای تولید انرژی استفاده نماید. این محصول که در لیست BCAA ها قرار دارد بهترین گزینه ای است که می تواند در لیست بهترین مکمل برای شکم قرار بگیرد. استفاده از این مکمل پس از تمرین و به میزان ۵ گرم اعلام شده است.

پودر پروتئین
اگر به دنبال بهترین مکمل برای دوره کات هستید، نیاز به پروتئین دارید تا فرایند عضله سازی به طور دقیق صورت بگیرد.

این موضوع سبب می شود که سرعت متابولیسم تقویت شود و زمان ریکاوری را کاهش می دهد. از سوی دیگر پروتئین یک ماده غذایی تثبیت کننده است که سبب می شود سطح گلوکز خون به طور دقیق تنظیم شود و در نهایت اشتها را کاهش می دهد.

زمانی که برای افزایش چربی سوزی مجبور هستید که دریافت کالری را کاهش دهید، پروتئین می تواند باعث شود که عضلات شما حفظ شود و در نهایت در زمان استراحت نیز بتوانید متابولیسم بالاتری داشته باشید و در نهایت عمل برنامه چربی سوزی سریع تر صورت بگیرد. پودر پروتئین بهترین مکمل برای کات شکم محسوب می شود.

این محصول سبب می شود که چربی ها تجزیه شوند و مجدداً تولید نشوند. از سوی دیگر این محصول باعث کاهش حجم کلی چربی بدن می شود.

گلوتامین:
یکی از بهترین مکمل هایی که برای از بین بردن چربی شکم استفاده می شود، گلوتامین L است. این محصول به صورت یک اسید آمینه ضروری عمل می کند و سبب می شود که عضلات اضافی شکم کنار برود تا سیکس پک بدن به طور دقیق مشخص شود.گلوتامین نقش مستقیمی در فرایند چربی سوزی دارد و سبب می شود که کربوهیدرات ذخیره در بدن به صورت گلیکوژن عضله شود.

این رویکرد سبب می شود که عضلات بهبود یابند و بافت های عضلانی نیز از دگرگونی خارج شوند. گلوتامین ها سبب می شود که عضلات ضعیف نگه داری شوند و یک مورد از بهترین مکمل برای شکم محسوب می شود.

آب پنیر و پروتئین کازئین 
زمانی که هدف اصلی بر روی انتخاب بهترین مکمل برای شکم باشد، حتماً کازئین یک انتخاب نتیجه بخش است. ترکیب آب پنیر و کازئین یکی از استراتژی های مکمل قدرتمند محسوب می شود که سبب می شود عضله سازی به دقت صورت بگیرد و چربی ها سوزانده شوند.

با توجه به ماهیت شیر و همینطور آب پنیر مشخص است که پروتئین کازئین می تواند یکی از بهترین روش های رسیدن به شکم شش تکه باشد. آب پنیر سبب می شود که هضم غذا سریع تر صورت بگیرد در حالی نکه کازئین سبب می شود که هضم دیرتر صورت بگیرد و ترکیب این دو گزینه بهترین مکمل برای شکم خواهد بود.

عصاره فورسکولین 
اثرات چربی سوزی فورسکولین بسیار زیاد است و سبب می شود که عضلات شکم به طور دقیق نمایان شوند. فورسکلین سبب می شود تا یک آنزیم حیاتی در بدن تقویت شود و تستوسترون تولید شود.

این مکمل سبب می شود تا بدن بیشترین هورمون چربی سوزی را طی کند و عضله سازی صورت بگیرد. فورسکلین سبب می شود تا عملکرد تیروئید نیز بیشتر شود.

این مکمل سبب می شود تا سطح چربی در ورزش آقایان کاهش یابد. استفاده از آن به شکل سه بار در روز و به میزان ۲۵ الی ۵۰ میلی گرم اعلام شده است. پیشنهاد می شود درباره راه های کاهش وزن در نوجوانان بخوانید.

آرژنین
بهترین مکمل برای شکم شش تکه باید از نظر ارزش غذایی تعریف شده باشد. آرژنین ال به عنوان یک اکسید نیتریک پیش ساز NO در بدن عمل می کند و به نوعی عروق خوبی را گشاد می کند.

بهترین مکمل برای شکم ; چند قدم تا SIX Pack (شکم شش تکه)
”]
این محصول سبب می شود که فشار خون کاهش یابد و همینطور سبب می شود تا خون بیشتری به عضلات در حال فعالیت برسد. این محصول در طول جلسات ورزش به نوعی پمپ عضلانی محسوب می شود و انرژی را بیشتر می کند.

در صورتی که میزان NO بدن بالاتر باشد سبب می شود که بدن چربی را سریع تر و از بین ببرد و جایگزین خوبی برای آن پیدا کند. این مکمل می بایست به میزان سه بار در روز تا ۳ گرم استفاده شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر