یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

مکمل های ریزش مو که بهترین پزشکان مو تجویز می کنند

عکس, مکمل های ریزش مو که بهترین پزشکان مو تجویز می کنند

کپسول هیرویت هلث اید

بعید به نظر می رسد کسی با مشکل ریزش مو مواجه شده باشد و پس از جستجوی راههای درمان، با کپسول هیرویت هلث اید آشنا نباشد. ویتامین های گروه ب، کلسیم، زینک، آمینواسیدهای سیستیئن و متیونین، مس و آهن از مهم ترین ترکیبات کپسول هیرویت می باشند. ویتامین های گروه ب به رشد و بازسازی ساختار مو و ناخن ها کمک کرده و ریشه موها را تقویت می نمایند. کلسیم منجر به استحکام تارهای مو شده و با درخشان کردن موها، بر زیبایی آنها می افزاید و زینک در کنار بهبود مشکلات پوستی، رشد موها را نیز افزایش می دهد.

نحوه مصرف: بزرگسالان و افراد بالای ۱۶ سال، روزانه یک عدد از کپسول هیرویت هلث اید را به همراه وعده صبحانه مصرف کنند و یا طبق دستور پزشک، از این مکمل استفاده نمایید.

کپسول زینک پلاس( هم چنین بخوانید :این خوراکی ها بیش از مکمل های زینک پلاس روی دارند)

این کپسول یکی از بهترین داروهای درمان ریزش مو است و در سه دوز مختلف، زینک پلاس ۵ میلی گرم، زینک پلاس ۱۰ میلی گرم و زینک پلاس ۱۵ میلی گرم به بازار ارائه می شود.مصرف روزانه یک عدد از این محصول به همراه وعده غذایی توصیه می شود و یا طبق دستور پزشک از این مکمل استفاده کنید.

 

قرص یونی زینک لیبرتی سوئیس

قرص یونی زینک لیبرتی سوئیس از جمله قرص های درمان ریزش مو است که از فرمولاسیونی مناسب جهت مراقبت از پوست و مو برخوردار است. زینک یا روی ماده اصلی این مکمل است که به طور چشمگیری ریزش مو را کنترل کرده و همچنین، در حفظ استحکام ناخن ها و محافظت از پوست موثر می باشد. ویتامین C با قابلیت افزایش جذب زینک و ویتامین های گروه ب شامل چندین ترکیب مفید مانند ویتامین B9 یا فولیک اسید و ویتامین B7 یا بیوتین، تاثیرات بسزایی در جلوگیری از ریزش موها دارند.

نحوه مصرف: روزانه یک عدد قرص یونی زینک را به همراه وعده غذایی و با یک لیوان آب مصرف نمایید و یا طبق دستور پزشک از این مکمل استفاده کنید. به تداخلات دارویی و عوارض جانبی احتمالی این مکمل، قبل از شروع استفاده توجه نمایید.

قرص یا آمپول بیوتین ( هم چنین بخوانید :میزان رضایت از تاثیر آمپول بیوتین و بپانتن چقدر است)

بیوتین که به عنوان ویتامین B7 نیز شناخته می شود، تولید کراتین در مو را تحریک می کند و می تواند سرعت رشد فولیکول ها را افزایش دهد. این ماده اغلب از غذاهایی که می خورید تأمین می شود و برای طولانی مدت در بدن ذخیره نمی شود، بنابراین مصرف مکمل های بیوتین، راه مناسبی جهت جبران کمبود بیوتین است. اگر فکر می کنید بیوتین کافی از رژیم غذایی خود دریافت نمی کنید، این کمبود را می توانید با مصرف مکمل های بیوتین بر طرف کنید. آمپول بیوتین تاثیر گذاری بیشتری نسبت به قرص آن دارد که باید همراه با مکمل آن مصرف شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر