یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

مکمل های معروف برای حجم گرفتن سریع

عکس, مکمل های معروف برای حجم گرفتن سریع

مکمل‌هایی که برای استفاده در دوره حجم معرفی می‌شوند به شرح زیر هستند:

کراتین
گینر(همه چیز درباره ی مکمل گینر چاق کننده با عضله ساز)

آمینو اسیدها
امگا۳
Zma
بوسترهای تستسترون
کراتین

گینر

مهمترین مکمل بدنسازی دوره حجم گینر یا وزن دهنده‌ها هستند که تنوع بسیار زیادی در بازار دارند. این مکمل‌ها ترکیبی از کربوهیدرات و پروتئین هستند.پروتئین موجود در این مکمل برای حجم و ساختار عضلات بکار گرفته می‌شود و کربوهیدرات موجود در این مکمل به تامین انرژی برای تمرین کمک می‌کند و در حجم چربی نیز تاثیر دارد.اسکوپ های ۴۰یا ۵۰ گرمی این مکمل را در وعده‌های قبل و بعد تمرین و نیز وعده قبل از خواب مصرف کنید.قبل از تمرین بهتر است این مکمل با ۳۵۰ میلی‌لیتر آّب خالی مصرف شود که جذب سریع تری داشته باشد. در سایر وعده‌ها این مکمل را می‌توانید با شیر موز ویا شیک مصرف کنید.با توجه به اندازه‌ای که تمرین می‌کنید، می‌توانید روزی ۱۰ تا ۲۰ گرم مصرف کنید. خصوصا وعده قبل و بعد از تمرین بسیار مهم است .مکمل های سدیم دار به بهبود عملکرد تنیس بازان کمک می کنند!مکمل کراتین با آب و یا آب مخلوط با شیرینی ساده مثل آبمیوه مصرف می‌شود.

Zma

مکمل «زد ام ای» ترکیب روی منیزیم و ویتامین بی۶ است که مصرف آن در دوره حجم بسیار مفید است. این مکمل به ریکاوری بدن کمک می‌کند و از آسیب‌دیدگی و همچنین ترشح تستسترون جلوگیری به عمل می‌آورد و سبب می‌شود بدن خواب راحتی را تجربه کند. جلوگیری از خستگی زود هنگام عضلات و تقویت سیستم ایمنی بدن نیز از دیگر تاثیرات این مکمل بدنسازی است.نحوه مصرف مکمل «زد ام ای» در دوره حجم:سعی کنید این مکمل را قبل خواب مصرف کنید و همزمان با آن شیر و کلسیم مصرف نکنید.

آمینو اسید (بی سی آآ)

بی سی اا یک آمینو اسید شاخه‌دار است و در زمان انجام تمرینات حجمی که فشار زیادی از نظر متابولیسمی و مکانیکی به عضلات وارد می شود، مصرف می‌شود.آمینو اسید بدنسازی از آسیب یا به اصطلاح ریزش و سوختن عضله جلوگیری می‌کند. به طور کلی آمینو اسیدها، به ویژه بی سی اا اجزای سازنده پروتئین‌ها هستند که در ساختار عضله شرکت می‌کنند و برای ماندگاری و تثبیت حجم عضله بسیار مفید هستند.

امگا ۳

امگا ۳ یک اسید چرب ضروری است، بدین معنا که بدن نمی‌تواند آن را تولید کند و باید از طریق غذا و مکمل وارد بدن شود.دلیل اصلی وجود امگا ۳ در پک مکمل دوره حجم، افزایش حجم بدون چربی است.بدین صورتکه امگا ۳ از ورود گلوکز به سلول جلوگیری می‌کند و به همین دلیل از تشکیل چربی نیز جلوگیری بعمل می‌آورد. اسیدهای چرب ضروری به عنوان کلسترول خوب در خون به ریکاوری کمک می‌کنند. با خرید قرص امگا از داروخانه آنلاین می توانید نیاز خود را به این ماده برطرف نمایید.

 

بوستر های تستسترون

بعضی پاراهورمون‌ها یا بوسترها برای استفاده در دوره حجم مناسب هستند. این مکمل‌ها بر روی ترشح هورمون رشد در بدن تاثیر مثبت دارند. هورمون رشد اصلی‌ترین عامل افزایش حجم و قدرت عضله است. تریبولوس تستوبوست و مواد طبیعی مانند شنبلیله زنجبیل می توانند در دوره حجم بسیار کمک کننده باشند. برای تهیه بهترین انواع مکمل بدنسازی به سایت داروخانه آنلاین مراجعه کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر