یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

میخوام حنا هندی را از موهایم پاک کنم راه حل

عکس, میخوام حنا هندی را از موهایم پاک کنم راه حل

روغن آرگان، روغن نارگیل، و روغن زیتون، شامپو شفاف کننده و نرم کننده مناسب برای نوع موی شما، و همچنین یک کلاه دوش تهیه کنید.
موهای خود را با شامپوی شفاف کننده بشویید تا مطمئن شوید هیچگونه چربی یا محصول دیگری روی ساقه های موی شما وجود ندارد. این کار ضروری است، زیرا روغن باید بتواند به لایه های حنا که موهای شما را پوشانده است نفوذ کرده و آن ها را از بین ببرد.
هر سه روغن را به طور مساوی در یک کاسه با هم مخلوط کنید.
روغن را روی موهای خود بمالید. به طوری که تمام تار موهای شما با روغن آغشته شود.
پس از خیساندن موهای خود در روغن، از کلاه دوش برای پوشاندن موهای خود استفاده کنید. باید چندین ساعت از کلاه استفاده کنید و اگر می خواهید بهترین نتیجه را بگیرید، اجازه دهید یک شب روی سرتان بماند. به منظور تسریع اثر این روش، می توانید از سشوار برای حرارت دادن به موهای خود استفاده کنید. این ترفند به روغن کمک می کند تا سریعتر عمل کرده و لایه های حنا را با کارآیی بیشتری از بین ببرد.
پس از گذشت مدت زمان لازم، کلاه دوش را بردارید و دوباره موهای خود را بشویید. سپس از نرم کننده استفاده کنید و بگذارید خشک شود یا با سشوار خشک کنید. اگر برای مدت طولانی از حنا استفاده کرده اید، ممکن است لازم باشد این کار را دوباره انجام دهید تا موهای شما کاملاً از حنا پاک شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر