یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

میخواهی دوستت داشته باشد بخوان تکنیک های معجزه گر

عکس, میخواهی دوستت داشته باشد بخوان تکنیک های معجزه گر

بزرگ ترین اشتباهی که معمولا همه در عاشق کردن دیگران مرتکب می شوند این است که سعی می کنند هدف خود را به همان شکلی که خود تحت تاثیر قرار می گیرند، تحت تاثیر قرار دهند. مثلا اگر داشتن اعتماد به نفس شما را تحت تاثیر قرار می دهد ممکن است تصور کنید که شخص مورد نظرتان نیز به همین شکل تحت تاثیر قرار می گیرد که یک اشتباه بزرگ در تکنیک هایی برای عاشق کردن دیگران است.

برای اینکه کاری کنیم شخصی دوستمان داشته باشد یا شخصی را تحت تاثیر بگذارید و از تکنیک هایی برای عاشق کردن دیگران استفاده کنید باید اطلاعات بیشتری در مورد تجربیات گذشته، ترس ها، نقطه ضعف ها و پیشینه اش به دست آورید.

هر شخصی به دنبال ویژگی های خاصی است که در شریک احتمالی اش وجود داشته باشد. وقتی بتوانید کاری کنید که شخصی ویژگی های مورد نظرش را در شما بیابد، مطمئن باشید آن شخص مشتاقانه علاقه مند به شما خواهد شد که خود یکی از تکنیک هایی برای عاشق کردن دیگران است .

باید کمی سیاست به خرج دهید و او را گیج کنید؛ مثلاً یک روز کاملاً به او توجه کنید و روز دیگر کلاً نادیده‌اش بگیرید تا برایش این سؤال پیش بیاید که دلیل رفتارهای شما چیست و با ادامه دادن این رفتار بالاخره به این نتیجه می‌رسد که از شما بپرسد آیا از او خوشتان می‌آید یا خیر؟ اگر این کار را به خوبی انجام دهید بعد از مدتی اوست که دائماً به دنبال شما خواهد آمد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر