یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

میزان تاثیر فیشیال پوست چقدر است

عکس, میزان تاثیر فیشیال پوست چقدر است

یکی از رایج ترین روشهای زیبا سازی پوست امروز انجام فیشیال صورت است. این کار در کلینیک های زیبایی انجام می شود. انجام آن یک ساعت طول می کشد.

بهترین مزیت آن این است که  شما در یک جلسه نتایج مثبت را خواهید دید. هرگز برای اینکار به سالنهای زیبایی مراجعه نکنید مراکز زیبایی برای انجام آن مطمئن تر هستند. بهتر است فیشیال پوست را از ۲۰ سالگی به بعد روی صورت  انجام دهید.بهتر است تا آن زمان از روش های خانگی برای پاکسازی پوست استفاده کنید. اگر شما بین ۱۸-۲۵ سال سن دارید می توانید از این روش درمانی برای موارد خاص یا هر دو ماه یک بار برای حفظ درخشندگی و جوانی صورت استفاده کنید.

اگر می خواهید جوش های خود را از طریق این روش درمانی خلاص کنید ، باید این کار را ماهانه یک بار انجام دهید.

نتیجه ای که بدون شک در همه مشتریان مشترک خواهد بود  نرمی و لطافت پوست بعد از آن خواهد بود علاوه بر این پس از این روش درمانی ، پوست شما به طور قابل توجهی درخشان خواهد شد.

اگر این درمان به طور منظم انجام شود علائم پیری و خستگی پوست به دلیل ماساژ دریافتی در طول درمان تا حد زیادی کاهش می یابد. بهتر است ۲ تا ۳ روز صبر کنید تا نتایج شگفت انگیز این روش درمانی را ببینید

آیا فیشیال برای رفع چین و چروک صورت مناسب است؟

به طور کلی هیچ درمان قطعی برای از بین بردن کامل چین و چروک صورت وجود ندارد. اما اگر فیشال صورت از سن ۲۰ سالگی به طور منظم انجام شود ، از پیری زودرس پوست جلوگیری می شود و این روند بسیار به تأخیر می افتد.

فیشیال پوست چگونه است ؟

فیشیال با تمیز کردن صورت با پاک کننده ملایم شروع می شود تا همه کثیفی ها، عرقها و چربیها از روی صورت به طور کامل پاک شود. در این مرحله کلیه موادی که باعث بسته و خفه شدن منافذ پوست شده اند، به طور کامل از لایه سطحی پوست، پاک میشوند.

مرحله بعدی بخارپز کردن است که به مرطوب شدن و شل شدن پوست شما کمک می کند و منافذ پوست برای پاکسازی بهتر را باز می کند.
سپس لایه برداری با یک اسکراب برای از بین بردن چربی و جوشهای سرسیاه و و سرسفید شروع میشود.
مرحله بعدی ماساژ صورت است. معمولاً در این مرحله از یک کرم مخصوص استفاده میشود. ماساژ آرامش بخش ترین قسمت فیشیال صورت است.در این مرحله تا حدی لیفت پوست صورت انجام شده و باعث میشود که پوست از درون آبرسانی شود.

در مرحله بعد از یک ماسک مخصوص به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه استفاده میشود. از این ماسک برای آبرسانی و هیدارته کردن پوست استفاده میشود.سپس نوبت به استفاده از تونر میرسد. تونر باعث میشود که پوست شما عمیقا تمیز شده و pH آن تنظیم شود.

در آخر از یک مرطوب کننده سازگار با نوع پوست استفاده میشود. این کرم باعث میشود که رطوبت به صورت عمقی وارد پوست شما شده و آن را آبرسانی کند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر