یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

میزان رشد مو و درمان ریزش با روغن کندش

عکس, میزان رشد مو و درمان ریزش با روغن کندش

مولکول های روغن کندش به راحتی به درون فولیکول های مو نفوذ می کنند. بنابراین تاثیرگذاری آن چندین برابر می شود. این روغن سرشاز از آنتی اکسیدان است و به کمک آن ها می تواند به تقویت و ضخیم شدن موهای شما کمک کرده و باعث پرپشت شدن موهایتان شود.

تمام فواید و مزایایی که درباره روغن کندش برای موی سر ذکر کردیم، برای موهای ابرو نیز صدق می کنند. اگر دچار ریزش ابرو و کم پشتی ابرو هستید، استفاده از این روغن می تواند به شما کمک کند.

اگر موهای شما در اثر رنگ و دکلره مو، آفتاب یا سایر عوامل محیطی آسیب دیده و ضعیف و شکننده شده است، می توانید قبل از حمام به مدت یک الی ۲ ساعت این روغن را روی موهایتان ماساژ دهید و سپس بشویید. گرم کردن روغن نفوذ آن به داخل پوست سر را بیشتر می کند و باعث تقویت موهای نازک شما می شود.

مواد معدنی و ویتامین های فراوانی که در این روغن وجود دارد می تواند باعث تغذیه فولیکول مو شده و به افزایش رشد مو کمک کند. با مصرف مداوم این روغن ابتدا شاهد رویش موهای کرکی خواهید بود که به مرور زمان تقویت شده و به موهای قوی و محکم تبدیل می شوند.

هشدار هشدار :

خوردن آن می تواند باعث مرگ مصرف کننده شود.
مصرف بیش از حد آن باعث آسیب به ریه ها می شود.
استفاده از این روغن برای کسانی که مزاج گرم دارند مضر است و باعث درد شکم، تشنگی و عدم تمرکز می شود.
استفاده از پودر ریشه کندش می تواند باعص صدمه به چشم شود.

این روغن یک آبرسان قوی است و زمانی که آن را به موهایتان می مالید، یک لایه محافظتی روی ساقه مو ایجاد می کند. با این کار رطوبت را در ساقه مو حبس می کند و مانع از خشک و شکننده شدن انتهای موی شما می شود. اگر استفاده از این روغن به تنهایی باعث خشکی موهای شما شود باید آن را با سایر روغن های آب رسان مانند روغن نارگیل و یا روغن آرگان استفاده کنید.

روغن کندش pH پوست سر را کنترل و میزان رطوبت و چربی آن را متعادل می کند. همچنین به دلیل خاصیت ضد باکتری خود به درمان شوره سر و قارچ های پوستی و همچنین درمان شپش سر کمک زیادی می کند. اما توجه داشته باشید که از این محصول برای پوست های خشک استفاده نکنید.

موهای ریش هم مانند موی سر و ابرو و مژه می توانند از مزایای این روغن شگفت انگیز بهره مند شوند. کافی است موهای ریش خود را به این روغن آغشته کرده و پس از ۲ ساعت بشویید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر