یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

میزان ماندگاری شامپوهای رنگ مو و روش کار با آن

عکس, میزان ماندگاری شامپوهای رنگ مو و روش کار با آن

شامپو رنگ مو جایگزین شامپوهای معمولی نیست، زیرا نمی‌تواند چربی و آلودگی روی ساقه مو و پوست کف سر را از بین ببرد. به همین دلیل توصیه می‌شود که قبل از استفاده از این محصولات، ابتدا موهای خود را با شامپوی معمولی خود کاملا بشویید

استفاده راحت و آسان
افزایش سرعت رنگ کردن مو
نداشتن عوارض رنگ های شیمیایی
پوشاندن موهای سفید

دوام رنگ شامپو رنگ مو زیاد نیست. ماندگاری آن نهایتا ۱ هفته خواهد بود. این نوع شامپوها در گروهی بین رنگ های دائمی و نیمه دائمی قرار می گیرند. البته عوامل مختلفی در مدت زمان ماندگاری رنگ شامپو موثر است که می توان به نوع مو ، جنس مو، کیفیت شامپو رنگ ، تعداد دفعات شست و شوی موها در هفته و …. اشاره کرد. به عنوان مثال مدت زمان ماندگاری شامپو رنگ روی موهای چرب کمتر از موهای خشک است.

لازم به ذکر است که هر چقدر شامپو رنگ غلیظ تر باشد و همچنین مدت زمان بیشتری روی موها بماند، رنگ موها تیره تر می‌شود.در ابتدا موهای خود را با شامپو معمولی بشویید تا چربی اضافی و آلودگی از سطح موها و پوست سر از بین برود.سپس موهایتان را به خوبی آبکشی کنید تا شامپو به طورکامل شسته شود.مقداری از شامپو رنگ را با آب مخلوط کنید.آن را روی سر خود بریزید و موهایتان را ماساژ دهید.به مدت ۱ الی ۱۰ دقیقه صبر کنید و سپس شامپو را بشویید.

معایب استفاده از شامپو رنگ مو
زمان ماندگاری کم
احتمال بروز حساسیت و آلرژی مانند قرمز شدن و خارش پوست سر، بروز جوش های ریز و درشت در پوست سر و ….
قرمز شدن و ورم کردن چشم ها
کدر شدن رنگ موها
تفاوت شامپو رنگ با

افرادی که به رنگ های شیمیایی آلرژی و یا حساسیت دارند، بهتر است قبل از استفاده از شامپو رنگ، تست حساسیت را انجام دهند. خانم های باردار بهتر است از این شامپوها استفاده نکنند، زیرا ممکن است عوارض مختلفی برای جنین و همچنین مادر به همراه داشته باشد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر