یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

میوه های ضد نفخ که ورم شکم را خالی می کنند

عکس, میوه های ضد نفخ که ورم شکم را خالی می کنند

شما با خوردن این سه میوه همانند مضرف دمنوش زیره و نعناع می توانید نفخ شکم خود را از بین برده و از مشکلات آن خلاص شوید. این سه میوه عبارتند از کیوی ، آلو و پاپایا .

کیوی : 

با خوردن کیوی می‌توانید به سرعت احساس نفخ را کاهش دهید. کیوی همچنین حاوی آنزیمی به نام اکتینیدین است که به هضم پروتئین نیز کمک می‌کند. نه تنها این مورد صحیح است، بلکه کیوی حاوی مقدار زیادی فیبر است. آیا می‌خواهید تعداد فیبرهایی را که می‌خورید افزایش دهید؟ پس سعی کنید پوست کیوی را نیز بخورید. ممکن است خیلی خوب به نظر نرسد، اما در واقع طعم آن بسیار بهتر (و بسیار کم موتر) از آن چیزی است که فکر می‌کنید.

آووکادو

در صدر این فهرست قرار دارد چراکه از موز هم پتاسیم بیشتری دارد. غذاهای سرشار از پتاسیم می‌توانند از تجمع سدیم اضافی در بدن جلوگیری کند. آووکادو دارای بافت خمیری است که ساندویچ‌ها و سالاد‌ها را لذیذ می‌کند. همچنین می‌توانید آن را به سس یا اسموتی اضافه کنید.

آناناس

حاوی آنزیمی طبیعی به نام بروملائین است که به مشکلات گوارشی ازجمله باد شکم و سوءهاضمه کمک می‌کند. همچنین سرشار از فیبر و آنتی‌اکسیدان است. آناناس فارغ از اینکه به‌خودی‌خود خوشمزه است در ترکیب با یک اسموتی یا سس سالسا گزینه مناسبی خواهد بود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر