یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

میکروبلیدینگ ابرو مناسب برای ابروهای کم پشت

عکس, میکروبلیدینگ ابرو مناسب برای ابروهای کم پشت
میکروبلیدینگ(microblading )یکی از روش های زیبا سازی ابرو ها می باشد که به صورت نیمه دائمی است. در این روش از یک تیغ خیلی نازک برای کشیدن تارهای ابرو کمک گرفته می شود. ابزار این کار تیغ های نازک می باشند. این تکنیک برای کسانی که ابروهای کم پشت دارند مناسب دارند و موها در بین ابروها کشیده شده و کاملا طبیعی هستند. میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن که دو روش از هاشور ابرو هستند در فاکتورهای مختلفی با یکدیگر تفاوت دارند.

تفاوت های این دو با هم دیگر :

۱. ابزار مورد استفاده
میکروبلیدینگ فیبروز بصورت دستی و توسط قلم بلید که ابزاری غیر الکتریکی و بدون موتور است انجام میشود . بلید دارای سوزنهایی یک بار مصرف در مدل های فلت یا اسلوپ است که فشار دست سوزن ها را بر روی پوست حرکت داده و کار طراحی را انجام می دهد . در صورتیکه میکروپیگمنتیشن با استفاده از دستگاه و قلمی دیجیتال و دارای موتور برقی با قابلیت تنظیم دور موتورانجام میشود .
۲. میزان نفوذ رنگ در غشای پوست:رنگ استفاده شده در میکروبلیدینگ تنها به میانه غشای پوست نفوذ کرده و عمق زیادی ندارد از این رو میکروبلیدیگ روشی نیمه دائمی است. با این که در میکروپیگمنتیشن رنگ در لایه های عمیق پوست نفوذ میکند به همین علت اثرات آن ماندگاری طولانی تری گاهی تا ۵ سال دارد.
۳. میزان طبیعی شدن ابروها بعد از اتمام کار:در میکروبلیدینگ، رنگ بصورت خط به خط، شبیه به تار موهای ابرو و هم جهت با آن ولی در میزان های متمایز ریز و درشت کشیده میشود از این جهت نسبت به میکروپیگمنتیشن که در آن تمام قاب ابرو از جوهر پر میشود ، جلوه ای طبیعی تر به ابرو ها می بخشد.
۴. دوره بهبودی و هزینه:میکروبلیدینگ نسبت به میکروپیگمنتیشن در زمان کوتاه تری بهبود می یابد بعلاوه این که هزینه کم تر دوام کوتاهتری هم دارد. به همین علت میتوان بعنوان روشی کمتر تهاجمی برای ایجاد طراحی طبیعی ابروها به شمار میرود .
۵ . مدت ماندگاری:به علت تزریق سطحی تر مواد در پوست در روش میکروبلیدینگ ابرو، میتوان گفت میکروبلیدینگ روشی نیمه دائمی برای زیبایی ابروها محسوب می شود این در حالیست که در شیوه میکروپیگمنتیشن به علت تزریق عمقی تر مواد در پوست ابرو، حالت جدید آن نسبت به فیبروز دائمی تر میباشد .
مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ:توصیه میشود پس از میکروبلیدینگ نواحی اطراف ابرو را بطور ملایم با استفاده از پنبه و سرم نمکی تمیز کنید.از کرم هایی که برای شما تجویز شده است بطور منظم استفاده کنید به صورتی که هر ۴ ساعت یک بار آن را تمدید کنید.تا یک هفته بعد هم از انجام فعالیت هایی که باعث میشود ابروها خیس شود مانند ورزش کردن و یا آب زدن به اطراف ابروها جلوگیری نمائید.

مراقبت های قبل از میکروبلیدینگ

روز انجام فرآیند میکروبلیدینگ ورزش نکنید. – افتاب نگیرید یا با صورتی که دچار افتاب سوختگی شده به مرکز موردنظر برای انجام میکروبلیدینگ مراجعه نکنید. ۲۴ ساعت پیش از انجام میکروبلیدینگ بعضی داروها، از جمله آسپیرین، نیاسین، ویتامین Eیا ایبوپروفن استفاده نکنید. در روز انجام فرآیند الکل و کافئین استفاده نکنید. ۳ روز قبل از میکروبلیدینگ ابروهایتان را رنگ نکنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر