یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

نحوه درخواست خرید و فروش در سایت بیت برگ

عکس, نحوه درخواست خرید و فروش در سایت بیت برگ

Bitbarg.me  نشانی سایت صرافی ارز دیجیتال است. اگر قصد شما از ورود به سایت بیت برگ خرید و فروش ارز های دیجیتال است باید ابتدا ثبت نام کنید در غیر این صورت برای استفاده از سایر خدمات دیگر این سایت لازم به ثبت نام در آن نیست زیرا تمامی خدمات آن بدون ثبت نام و فقط با ورود به سایت در اختیار مراجعه کننده می باشد.

این خدمات شامل آگاهی از قیمت لحظه ای ارز دیجیتال است که علت بیشترین مراجعه به سایت پس از خرید و فروش، آگاه شدن از قیمت به روز شده این ارز است که فقط با ورود به این سامانه می توانید از این خدمات بهره مند شوید. گفت و گوی کاربران در خصوص قیمت ها و خرید و فروش ارز دیجیتال نیز از دیگر خدمات این سایت می باشد. اما استفاده از دیگر خدمات سایت بیت برگ یا همان سایت bitbarg.me نیازمند ورود به شرط ثبت نام در این سایت می باشد.

بهره مندی از خدماتی چون خرید و فروش ارز نیاز به ثبت نام در سامانه بیت برگ است. در این سایت هر بخش به صورت مجزا تعریف و طبقه بندی شده است. دلیل برای ورود به این سایت و بهره مندی از نحوه ارائه خدمات نیازمند آشنایی کامل و معرفی بی نقص این سایت است. سایت بیت برگ برای هر کاربر ایرانی این بستر را فراهم کرده است تا اطلاعات به روز شده درباره خرید و فروش و نرخ لحظه ای ارز های دیجیتال داشته باشد. مکانی امن برای خرید و فروش برای کسانی که قصد سرمایه گذاری در این نوع بازار سرمایه دارند.

نحوه درخواست خرید از سایت صرافی ارز دیجیتال بیت برگ Bitbarg.me

نحوه درخواست خرید از سایت بیت برگ اینگونه است که ابتدا باید در این سایت ثبت نام کنیم. که در متن فوق کامل با نحوه انجام ثبت نام در سایت بیت برگ آشنا شدیم. پس از انجام عملیات ثبت نام برای خرید ارز های دیجیتال باید مراحل زیر را طی کرد. ثبت درخواست خرید مرحله ای است که باید انجام داد. پس از انجام عمل ثبت نام این آیکن برای کاربر فعال می شود.

پس از وارد شدن در سایت روی آیکن خرید ارز کلیک کرده و سپس در پیش فاکتور شبکه ارز مورد نظر خود را انتخاب می کنید و اقدامات بعدی را برای خرید ارز مورد نظر انجام خواهید داد.

هر ارز قابل خرید و فروش در شبکه های مختلف در این سایت موجود است. سپس قوانین مربوط به خرید و سرمایه گذاری که در سایت درج شده است را مطالعه کنید تا با آگاهی بیشتر اقدام به خرید نمایید آگاهی از سرمایه کذاری خود و قوانین سایت لازمه انجام هر عملی است. سپس در صورت قبول شرایط کارت بانکی شبا خود را ثبت و یا انتخاب خواهید کرد.

در این مرحله کیف پول دیجیتالی برای ارز انتخابی خود را انتخاب یا ثبت می کنید. سپس باید در درگاه بانکی مشخص شده پول ریالی را واریز کنید و در نهایت احراز هویت خواهید شد.

نحوه عملکرد بیت برگ اینگونه است که در لحظه ارز انتخابی شما را خریداری خواهد کرد پس از احراز هویت شما پس از خرید اول و در خرید های دیگر در هنگام خرید ارز مستقیما وارد کیف پول شما خواهد شد. چون سامانه پرداخت به شیوه الکترونیک است امکان استرداد وجه به خریدار در صورت پشیمان شدن از خرید ارز ممکن نمی باشد.

در منو سایت می توانید اقدام به ساخت کیف پول برای ارز های دیجیتالی خود نمایید. کیف پول تراست ولت یکی از بستر های است که با استفاده از آن می توانید روی تلفن موبایل خود ارز های دیجیتالی خریداری شده را ذخیره کنید.

خرید نهایی و قیمت تمام شده ارز دیجیتالی خریداری شده با احتساب کارمزد خرید می باشد. این کارمزد متعلق به شبکه انتقال بلاک چین است و بیت برگ هیچ اختیار و حقی در کارمزد ندارد. به دلیل تقاضای زیاد برای خرید ارز سقف خرید در این سایت محدود است و در هر روز برای هر کاربری تا ۱۰۰ میلیون تومان می باشد که در هر کارت سقف خرید ۵۰ میلیون تومان می باشد.

بدین معنی است خریداری که قصد خرید ۱۰۰ میلیون ارز را در یک روز دارد باید از حداقل دو‌ کارت بانکی برای پرداخت پول استفاده کند.

نحوه فروش در سایت صرافی ارز دیجیتال بیت برگ Bitbarg.me

پس از خرید از سایت بیت برگ می توانید ارز های دیجیتالی خریداری شده خود را در لزوم به فروش برسانید نحوه فروش در سایت بیت برگ طبق مراحل زیر باید انجام شود. که طبیعتا و طبق آموزش ها باید ابتدا ثبت نام انجام شود تا بتوان به فروش ارز های دیجیتالی در بیت برگ دسترسی داشت.

شبکه و نوع و میزان ارز های دیجیتالی انتخابی خود را مشخص نمایید. انتخاب یا ثبت شماره شبا بانکی و سپس ارز دیجیتالی را به کیف پول بیت برگ انتقال دهید.

و در نهایت ثبت فروش و فروش ارز خود در سایت بیت برگ به همین سادگی است. پس از ثبت فروش در مدت یک ربع پول ناشی از فروش ارز دیجیتالی به حساب بانکی شما واریز می شود. این در حالی است اگر در هنگام خرید ارز دیجیتالی از سایت بیت برگ حسابی را در بانک آینده افتتاح کرده باشد انتقال وجه به صورت آنی است و همان لحظه به حساب شما واریز می شود‌ و در کار از ۱۵ دقیقه پول واریزی به حساب شما وارد می شود.

اما در خصوص بانک های دیگر طبق قانون پایا بانک مرکزی در روز های کاری و سه نوبت چهار صبح، ۱۱:۳۰ صبح و ۱۴:۳۰ ظهر به حساب شما واریز می شود. مشخص است که در روز های تعطیل این انتقال انجام نمی شود. اما در صورت تاسیس حساب بانک آینده واریزی به صورت بیست و چهار ساعته و در طول هفته خواهد بود.

خرید و فروش ارز دیجیتالی به شیوه حضوری در بیت برگ انجام نمی شود پس از مدیران سایت تقاضای خرید و فروش حضوری نداشته باشید. چنانچه قصد فروش ارز دیجیتالی خود دارید و مبلغ آن بیشتر از ۵ میلیارد تومان است باید قبل از اقدام به فروش با مدیران سایت هماهنگی لازم را به عمل آورد و از طریق شماره های تماس با آنان فروش ارز خود را هماهنگی کرد زیرا سقف فروش برای هر کاربر ۵ میلیارد تومان است و مبلغ بیشتر از آن لازمه اقداماتی است که سایت باید ابتدا در جریان فروش قرار بگیرد.

مبلغ فروش و قیمت نهایی ارز های دیجیتالی لحظه ای است چون قیمت ها در لحظه تغییر می کند ممکن است فروش لحظه شما با زمانی که پول به حساب شبا شما واریز شود متفاوت باشد. قیمت نهایی در فروش ارز زمانی است که تراکنش شما در شبکه تایید شود اما سوالی که بیشتر کاربران در هنگام فروش از مدیران سایت می پرسند این است که چه مدت زمان لازم است تا فروش ارز دیجیتالی در مرکز تایید شود؟ مدت زمان از یک دقیقه تا چند روز متغیر می باشد زیرا زمان تایید شناسه با Txd است با توجه به شبکه و سختی آن همچنین میزان کارمزدی که قبلا در انتقال مشخص کرده اید ممکن است مدت زمان واریزی متغیر باشد. در این حالت بهتر است صبور باشید زیرا سایت بیت برگ از اصول اعتماد و اطمینان پیروی کرده است.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر