یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

نسخه جادویی گیاهی برای صورت بی مو در مردان

عکس, نسخه جادویی گیاهی برای صورت بی مو در مردان

اگر شما به سنی رسیده اید که باید ریش و سبیل داشته باشید اما هنوز صورت شما بدون مو است از این نسخه سنتی استفاده کنید:

روغن کندش :در کتاب تحفه حکیم مومن آمده است که اگر روغن کندوش را بر روی کف دست نیز بریزد باعث رویش مو می شود.صد البته که این فقط یک مبالغه است اما استفاده از چنین جمله ای نشانه تاکید زیاد بر استفاده از گیاه کندش و مفید بودن و ثمربخشی فوق العاده این گیاه می باشد.برای مدت ۶ ماه به صورت مداوم و هر هفته ۳ مرتبه آنهم به مدت حدود نیم ساعت روغن را بر روی صورتخود بمالید و پس از سپری شدن این مدت کاملا ناحیه را بشوئید.

زدن روغن فندق به صورت هر روز : خواص فندق برای مو چه به طور خوراکی یا استفاده از روغنش به دلیل داشتن ترکیبات مورد نیاز برای تغذیه مناسب این تارهای نازک و پوست سر غیرقابل‌انکار هست.

سرمه اثمد را به محل مورد نظر در صورت بزنید و همچنین در چشم بکشید: پیامبر (ص) شبها سرمه میکشیدند و به مردم سرمه کشیدن را امر میکردند و میفرمودند: برای رویش مو
(مژه یا موهای دیگر حتی سر) و جلوگیری از ریزش مو مفید است.

خوردن سویق عدس:عدس سرشار از پروتئین، آهن، زینک و بیوتین است و به اندازه کافی در خودش مواد مغذی دارد. بدن به فولیک اسید برای بازیابی سلامت سلول های خونی قرمز نیازمند است که بتواند پوست سر و پوست بدن را اکسیژن رسانی و تغذیه کند.

زدن روغن بنفشه پایه زیتون به صورت:گل بنفشه بیشترین خاصیت را در درمان بیماری‌های پوست و مو دارد و استفاده از دم کرده این گیاه برای شستشوی موی سر در رفع شوره سر و تقویت پیاز مو بسیار مفید است.

هفت عدد انجیر را در سرکه خیسانده و هر روز صبح میل کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر