یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

نسخه سنتی برای درمان قطعی شب ادراری کودک

عکس, نسخه سنتی برای درمان قطعی شب ادراری کودک

شب ادراری کودک مساله ای است که حتما و حتما باید درمان شود. شما میتوانید برای درمان از روشهای خانگی زیر استفاده کنید. ( هرگز با کودکی که شب ادراری دارد دعوا نکرده و با عنوان کرده این مشکل در حضور او با دیگران او را شرم زده نکنید. کودکان به راحتی میتوانند خوشحال شوند.پس بهترین ها را برای تشویق و پاداش آنها امتحان کنید. به طور مثال بگویید،ما از این که این پوشک ها را در شب استفاده می کنید، به شما افتخار میکنیم این یکی از بهترین درمان های خانگی برای شب ادراری می‌باشد. افزون بر این میتوانید که قول دهید که چنانچه رخت خوابشان را خشک و تمیز نگه دارند، پاداش دریافت میکنند ، چنانچه خود کودکان مایل باشند تا رخت خوابشان را خیس نکنند، راحتتر میتوانید به انگیزه نزدیکتر شوید پس حتما آنها را آگاه کنید.)

قرقورت: این دارو ممکن استً یکی از داروهای مورد علاقه کودکان میباشد، که به شدت برای درمان شب ادراری پیشنهاد شده است چنانچهچه هیچگاه نباید مدت کوتاهی پیش از خواب استفاده شود می توانید حداقل یک ساعت پیش از خواب، به کودکتان آب قره قروت بدهید . این درمان را یک روز در بین تکرار کنید و در صورت بروز عفونت ناشی از شب ادراری، یک دوم فنجان از آب قره قروت را سه بار در روز ،به کودکان تان بدهید،تا بنوشند.

گردو و کشمش :به کودکانتان پیش از خواب، ۵ عدد کشمش و ۲ عدد گردو بدهید ؛ این کار را یک روز در بین تکرار کنید، تا زمانی که نتایج مثبت را بدست آورید.

دارچین : ساده ترین داروی خانگی برای از بین بردن شب ادراری، دارچین است با گرم نگه داشتن بدن کودکان، احتمال شب ادراری را کاهش دهید.کمی شکر را با پودر دارچین ترکیب کنید و همراه با نان تست ،برای صبحانه آنها مهیا کنید.

خردل :یک دوم قاشق چای خوری دانه خردل را به مقداری شیر گرم اضافه کنید این مایع را حداقل یک ساعت پیش از خواب بنوشید.

عسل :کودکان باید پیش از خواب، یک قاشق چای خوری عسل مصرف کنند و ضمنا می توانید مقداری عسل را با شیر مخلوط کنید و در صبحانه، برای آنها سرو کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر