یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

نسخه سنتی برای زایمان بی خطر و آسان و از بین بردن هراس مادر

عکس, نسخه سنتی برای زایمان بی خطر و آسان و از بین بردن هراس مادر

هر چقدر به پایان بارداری نزدیک می شویم ترس و نگرانی مادر از زایمان بیشتر می شود حتی ممکن است مادر از ترس دچار تپش قلب شود. از این رو در این پست از یاس فان بهترین نسخه سنتی برای زایمان بی خطر و تپش قلب مادر را قرار داده ایم که انشالله برای شما مفید واقع شود.

هنگام خونریزی یا لک بینی، ابتدا بررسی‌های لازم تشخیصی طب نوین انجام شود. اگر با طب نوین، خطرناک تشخیص داده نشد و برطرف نشد می‌توان از دستورات طبی زیر استفاده کرد؛ استفاده از جوشیده داروهای قابض غیرخوشبو (عدس، پوست انار، گلنار، مازو، بلوط) به صورت آبزن (نشستن در آن)، استفاده از ضمادی با ترکیب مازو، گلنار، پوست انار و سرکه به صورت پخته و کوبیده بر زهار.

برای برطرف کردن طپش قلب و ترس و وحشت، آشامیدن جرعه‌جرعه آب گرم، ورزش معتدل، جوشانده برگ گاوزبان و کمی دارچین، بوییدن گلاب و سیب و به تازه و خوردن آب سیب و به توصیه می‌شود.

برای رفع احساس کشیدگی در عضلات شکم و پشت، مصرف غذاهای لطیف (زود هضم شونده)، ماساژ محکم و قوی عضلات و پشت و گردن و کتف و بازو، مالیدن روغن گل سرخ یا بادام شیرین یا نارگیل به بدن در حمام توصیه می‌شود.

در صورت احساس باد در معده و روده، مصرف زیره، رازیانه، هل (پودر همراه کمی شکر یا شیره آنها)، کم کردن غذا و حرکت معتدل توصیه می‌شود. همچنین می‌توان زیره سبز را در سرکه یکی دو روز خواباند تا مزاجش تعدیل شده (اوج گرمی آن شکسته شود)، خواص سرکه را هم بگیرد و برای همه مزاج‌ها مناسب شود، زیره را از سرکه درآورده بگذاریم خشک شود، کمی تفت داده و با کمی شکر پودر شود. ۲۰ دقیقه بعد از صرف غذا (مخصوصاً غذاهای نفاخ)، یک قاشق مرباخوری از پودر را روی زبان ریخته و با آب دهان، آرام آرام قورت داده شود. فرمول دیگر وجود دارد که به آن جوارش نیز گفته می‌شود: زیره کرمانی را در سرکه ریخته و بعد از یک شبانه روز صاف و خشک شود. یک پیمانه از زیره، یک پیمانه کندر بعلاوه یک پیمانه مرزه را نیم کوب کرده و هر بار ۲ گرم (یک قاشق کوچک) بعد از غذا میل شود.برای تقویت کردن فم (دهانه یا دریچه فوقانی) معده که ضعف آن باعث رفلاکس می‌شوند، می‌توان از داروهایی موضعی مانند قابضاتی از قبیل به یا سیب نسبتاً سبز یا کمی نارس و یا سنجد استفاده کرد. همچنین ترکیبی از پیه انار و برگ مورد را می‌توان کوبید و روی ناحیه بالای شکم و زیر دنده برای نیم ساعت بست.همچنین ترکیبی از به، خرمای نرسیده، بذر کرفس و رازیانه (در صورت داشتن نفخ) به صورت کوبیده می‌تواند ضماد شود. مصرف به یا سیب برشته (شسته، خلال شده، تفت داده شده) که هم می‌توان خورد و هم می‌توان جوید و آب آن را مکید نیز توصیه می‌شود. آب انار کامل که حاوی پیه بین دانه‌ها نیز می‌باشد (کل داخل انار را در آب میوه گیری بریزیم) هم مفید است. مصرف تلیت نان سنگک یا بربری (به اندازه یک کف دست) در یک کاسه کوچک آب انار یا آب انگور که قدری مانده و آب میوه را به خود کشانده، به صورت ناشتا یا طی روز برای رفع تهوع و ویار مفید است. این ترکیب اخلاط و مواد زائد داخل معده (که عامل تهوع و ویار هستند) را به خود جذب می‌کند. نگه داشتن دانه یا پیه انار با یا بدون برگ نعناع در دهان نیز توصیه می‌شود. باید توجه داشت که ضعیف بودن فم معده، می‌تواند به دلیل بالا رفتن و صعود گازها و بخارات از معده به سمت مغز و قلب، منجر به منگی و طپش قلب هم بشود.طب سوزنی می‌تواند کمردرد و ناراحتی لگن مرتبط با بارداری و همچنین بیماری صبحگاهی را کاهش دهد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر