یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

نسخه سنتی معتبر برای صرع و تشنج کودک

عکس, نسخه سنتی معتبر برای صرع و تشنج کودک

در این پست نسخه سنتی و اسلامی درمان صرغ و تشنج کودکان را قرار دادهایم. صرع در کودکان با علائمی مثل لرزیدن، تکان دادن تمام و یا بخشی از بدن همراه است.تشنج یا صرع در واقع به اختلال در فعالیت الکتریکی مغز گفته می شود که معمولاً به صورت یک حمله عصبی بروز می کند. این مشکل زمانی ایجاد می شود که یک فعالیت شدید و یک باره در مغز ایجاد شده باشد. علت تشنج در کودکان معمولاً مشابه بزرگسالان است. باید بدانید که این بیماری در افرادی که زمینه ارثی دارند بیشتر است و از همین رو ژنتیک نیز می تواند در بروز این بیماری دخیل باشد.

نسخه سنتی درمان صرع و تشنج :

روغن مالی ملاج سر تا قبل از ۲ سالگی با روغن سیاهدانه و روغن بادام تلخ . هفته ای یکی دوبار ( قبل از تشکیل کامل ملاج سر)

از مهم ترین دلایل تشنج در کودکان می توان به تب بالا، عفونت های ویروسی، ضایعات عصبی و یا ابتلا به بیماری صرع اشاره کرد. از طرف دیگر ابتلا به برخی از بیماری های ژنتیکی، افت شدید قند خون و همچنین آسیب های مغزی نیز می تواند در بروز این بیماری دخیل باشد. توجه داشته باشید که اگر مادر در حین بارداری از برخی داروهای خاص استفاده کند، ممکن است کودک به این مشکل مبتلا شود.

جهت پیشگیری از وقوع حملات صرع، مصرف گروهی از ریزمغذی ها شامل ویتامین ها و مواد معدنی توصیه می شود. رژیم غذایی افراد صرعی باید حاوی مقادیر توصیه شده ویتامین هایی چون فولیک اسید (در سبزیجات و میوه جات خام یا اندکی پخته شده )، ویتامین ب۱۲ (در مواد غذایی حیوانی یا لبنی)، ویتامین کا (در سبزیجات برگ سبز و غلات) و ویتامین دی (در گوشت و روغن ماهی، شیر غنی شده و ساخته شده در پوست در پاسخ به نور خورشید) باشد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر