یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

نسخه طب سنتی برای کودک خجالتی ترسو و گوشه گیر

عکس, نسخه طب سنتی برای کودک خجالتی ترسو و گوشه گیر

چرا برخی از بچه ها خجالتی و گوشه گیر هستند و همیشه از همه چیز می ترسند ؟ چه فرقی بین بچه های دیگر با این بچه ها وجود دارد ؟ علاوه بر مساله ژنتیک ، سودا نیز  تاثیر زیادی در بروز این حالات دارد . وقتی سودا در بدن کودک زیاد می شود این حالات بروز می کند.

اگر فرزند شما گوشگیری می کند، می‌ترسد، خجالتی است، از جمع می گریزد و افسرده شده است، سودا را در او درمان کنید.

اگر فرزند شما اشتها به خوردن غذا دارد ولی عملاً نمی تواند بیش از چند قاشق غذا بخورد، سودای او را درمان کنید.

هله هوله، فرآورده های ساندویچی، بادمجان سرخ کرده، عدس زیاد، کنجد زیاد، گوشت گاو و گوساله، چای شیرین و ماست زیاد، از منابع تولید سودا هستند.

درمان 
بسیار مهم است که انها را از منازعات خانوادگی دور نگه دارید. پرهیز از رفتن انها به مکانهای پرازدحام و سوگواری و نیز ممانعت از دیر خوابیدن . لذا بواسطه همراهی آنها هنگام خواب که بهتر است با نوازش و صحبت کردن همراه باشد و چه بهتر که تا ۴۰ دقیقه بعد از به خواب رفتن آنها ادامه یابد.

حذف تهدیدهای معمول والدین هر چند کوچک ، اجتناب از تنبیه بدنی و حبس نمودن آنها، تقویت حس اعتماد در ذهن فرزندان با قدرشناسی واقعی از مجموعه افرادی که جامعه پیرامون ما را تشکیل می دهند. جایگزینی بازیهای بدنی پر جنب و جوش نشاط آور به جای ورزشهای رزمی و بازیهای دیجیتال ، ایجاد محیطی شاد برای دلبندانمان و طبقه بندی برنامه های تلویزیونی مجاز.

استفاده از مصرف ( دمنوش )عرق بهار نارنج و نیز پراکنده کردن بوی اسطوخودوس ( بخور سرد ) و عطر ملایم گلاب در فضای خواب انها و در مواردی استفاده ازمصرف چای افتیمون .
ترکیبی از داروهای گیاهی ملایم و آرامبخش و نشاط اور به منظور اصلاح خواب ، تقویت تمرکز و نیز تحریک اشتها در غالب شربتهای سودا ( ضد سودا ) متناسب با سن و وزن کودک پیشنهاد می گردد. حداقل زمان مصرف دارو ۴۵ روز و ایده آل آن ۳ ماه می باشد.

رعایت نکات کلی تغذیه ای در سبک زندگی و سفره خانواده نیز بسیار اهمیت دارد. پرهیز از مصرف بی رویه مواد غذایی که مولد خلط سنگین و سودا هستند نیز در برنامه قرار بگیرد. مثل بادمجان ، فست فودها، گوجه ، موز، عدس، پنیر شور، گوشت گاو و گوساله، ترشی ها

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر