یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

نسخه طب سنتی و برنامه غذایی درمان پوست مرغی

عکس, نسخه طب سنتی و برنامه غذایی درمان پوست مرغی

بیماری  کراتوز پیلاریس که در عوام به بیماری پوست مرغی شناخته شده است یک بیماری بدون خطر است. در این بیماری برجستگی‌ها می‌توانند در هر نقطه‌ای از پوست که فولیکول‌های مو وجود دارند، ظاهر شوند و بنابراین هرگز در کف پا یا کف دست شما ظاهر نمی‌شوند. پزشکان فکر می‌کنند ممکن است با بیماری‌های پوستی مانند درماتیت آتوپیک و بیماری‌های ژنتیکی مرتبط باشد.

این بیماری خوش خیم پوست نتیجه تجمع کراتین، پروتئین مو، در منافذ است. اگر به کراتوز پیلاریس مبتلا هستید، کراتین موهای بدن شما در منافذ مسدود می‌شود و فولیکول‌های مو در حال رشد را مسدود می‌کند. در نتیجه، برجستگی کوچکی در جایی که مو باید باشد، ایجاد می‌شود.

اگرچه هیچ درمان شناخته شده‌ای برای بیماری پوست مرغی وجود ندارد. معمولاً با افزایش سن خود به خود برطرف می‌شود ، اما ما در این پست از یاس فان شما را با درمان های سنتی این بیماری آشنا می کنیم.

از غذاهای مولد سودا بپرهیزید.(سوسیس و کالباس ، اسپاگتی و لازانیا،برنج سفید،ماهی دودی،حبوباتی همچون عدس و لوبیا،سبزیجاتی همچون کرفس، جعفری، بروکلی، هویج، کدو حلوایی ومیوه هایی همچون موز، گلابی، انگور، طالبی، آناناس، انبه و خربزه،انواع تن و کنسرو،مواد غذایی که به آن‌ها نگهدارنده و رنگ مصنوعی زیادی زده باشند)

ماءالجبن هر روز ۳ لیوان میل نمایید.

عرق کاسنی و شاهتره (۱ لیوان) با شربت سوداک (۳ قاشق) صبح ناشتا میل شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر