یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

نسخه غذایی طب سنتی برای دانش آموزان کند ذهن

عکس, نسخه غذایی طب سنتی برای دانش آموزان کند ذهن

اگر کودک شما دیر آموز است و احساس می کنید کند ذهن است حتما از برنامه غذایی زیر برای درمان کودک خود استفاده کنید.

 استراحت بعد از غذا:

بعد از غذا دراز کشیده، دستها را زیر سر گذاشته و پای راست را روی پای چپ قرار دهید و به همین صورت ۱۰ دقیقه بدن را آرام نموده و به چیزی فکر نکنید، نفس عمیق بکشید و سعی کنید خوابتان نبرد.با این کار احساس سبکی به شما دست می‌‌‎دهد.

در روزسه وعده غذا بخورید و بین غذا فقط میوه بخورید.

– برای جلوگیری از چاق شدن ، سالاد را قبل از غذا بخورید.

– همیشه ۳/۲ معده را پر کنید و ۳/۱ آن را خالی نگهدارید.

در اینجا میان وعده ای است که می توانید برای کودکان درست کنید: ۱ فنجان کره بادام زمینی ، ½ فنجان عسل ، یک فنجان جو دوسر خشک ، ½ فنجان پودر شیر خشک ، سپس مخلوط را با دستان خود مخلوط کنید تا بتوانید سیب یا گلابی برش دهید.

 کره بادام زمینی
بادام زمینی و کره بادام زمینی منبع خوبی از ویتامین E است که یک آنتی اکسیدان قدرتمند است و از غشای عصبی محافظت می کند ، علاوه بر وجود تیامین برای کمک به مغز و سیستم عصبی از گلوکز برای تولید انرژی استفاده می کند. مطمئن شوید که کودک شما به آن آلرژی ندارد.

 جو 
جو یکی از محبوب ترین و محبوب ترین قرص های کودکان است و قرص های “مغز را تغذیه می کند.” جوجه ها صبحگاهی هنگام نیاز به بیدار شدن ، انرژی یا سوخت مغزی عالی را برای کودکان فراهم می کنند.جو غنی از فیبر است و مغز کودک را در طول صبح در مدرسه تغذیه می کند. جو نیز منبع خوبی از ویتامین E ، ویتامین B ، پتاسیم و روی است که باعث می شود بدن و ذهن ما با تمام ظرفیت کار کنند.جو دوسر را به شیر داغ اضافه کرده و برش های سیب و دارچین یا میوه های خشک شده یا بادام و کمی عسل و موز تازه اضافه کنید.

 تخم مرغ 
تخم مرغ به عنوان یک منبع عالی پروتئین شناخته می شود اما زرده های تخم مرغ نیز با کولین پر شده اند که به رشد و تقویت حافظه کمک می کند.

 ماهی قزل آلا

ماهی های چرب مانند ماهی ماهی منبع خوبی برای اسیدهای چرب امگا ۳ و DHA و EPA هستند که هر دو برای رشد و عملکرد مغز ضروری هستند، در واقع تحقیقات اخیر همچنین نشان داده است افرادی که بیشتر از این اسیدهای چرب را در رژیم غذایی خود دریافت می کنند، باهوش هستند و تست های مهارت های ذهنی را بهبود می بخشند.این ماهی تن است همچنین منبع امگا – ۳ است، اما آن است که منبع غنی مانند ماهی آزاد است.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر