یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

هرگز محلول جادویی شیوانا نزنید بررسی آسیب های آن

عکس, هرگز محلول جادویی شیوانا نزنید بررسی آسیب های آن
یکی از پست های سایت نی نی سایت در خصوص محلولی است به نام محلول جادویی شیوانا که ادعا دارد باعث رشد و رویش سریع موها می شود . این تاپیک بازدید کنندگان زیادی دارد و متاسفانه هر روز تعداد زیادی از خانم ها فریب این پست را می خورند.

شیوانا در واقع اسم کاربری فردی است که این تایپک را راه انداخته است. در این تاپیک آموزش داده شده است که چگونه ترکیب کردن دو روغن و حنا و زدن آن به صورت شبانه منجر به رشد جادویی موها می شود. اما متاسفانه مشخص شده است که ماساژ مو با این روغن ها با این همه تکرار و پشت سر هم فقط منجر به شل شدن ریشه ی موها و ریزش بیشتر آن ها می شود.

اکثر افرادی که طولانی مدت از آن استفاده کرده اند همان موهای خود را هم از دست داده اند. نظرات چند تا از کاربران که سودی از تبلیغ یا تخریب این پست برای آن ها وجود ندارد : ( هدف ما فقط این است که شما هم جزو کسانی نباشید که بعد از گذشت مدت ها از شدت گرفتن ریزش موهای خود افسرده شوید)

ستاره میگه :

متاسفانه حتی یک تار مو هم به موهای من اضافه نشد.حتی همه میگفتن رشد موهات زیاد میشه ولی ذره ای رشدش زیاد نشد . از اصل بودن روغن هام و حنام هم مطمئنم.فکرشم نمی تونید بکنید که بعد از یک سال گذاشتن این محلول به مدت دو ساعت روی سرم( یه روز در میون) و نشون دادن اون  همه پشتکار وقتی نتیجه ای حاصل نمیشه چقدر ادم ناامید میشه.

دیدگاه مریم کدبانو:

من یکسال تمام هزینه کردم بهترین روغن ها و حنای تازه رو خریدم هر روز موهامو باهاش ۵ دقیقه ماساژ دادم و بعد از یکساعت آبکشی کردم تمام نکات رو رعایت کردم . اما حتی موهایی که قبلا کاشته بودم کم پشت و بی جون شدن. بخدا قسم راست می گم و تمام هدفم اینه کسی مثل من بدبخت نشه.

دیدگاه ساناز خانومی:

تمام امیدم نا امید شد ، محلول شیوانا باعث نازک شدن شدید موهام شد از ترس بازگشت ریزش بعد از قطع زدن محلول رو قطع نکردم اما به خودم اومدم دیدم جلوی موهام دیگه چیزی نمونده و به طاسی کامل نزدیک شدم.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر