یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

هر روز موهام سفید تر میشه چکار کنم

عکس, هر روز موهام سفید تر میشه چکار کنم

اگر موهای شما به سرعت در حال سفید شدن هستند نگران نباشید درمان های خانگی برای پیشگیری از آن یا کم کردن سرعت آن وجود دارد که برای شما در این پست از یاس فان قرار داده ایم. به جای اینکه موهای سفیدتان را با رنگ‌های شیمیایی بپوشانید این مشکل را با این روشها حل کنید :

برگ کاری:برگ‌ کاری به افزایش رنگدانه در موهای شما کمک می‌کند و وقتی با روغن نارگیل مخلوط شود، ماسک موی فوق‌العاده‌ای می‌شود.مقداری برگ تازه‌ی کاری را در یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل بجوشانید تا سیاه شود، سپس روغن آن را بفشارید.آن را روی موهایتان ماساژ دهید، بگذارید ۳۰ تا ۴۵ دقیقه بماند و بعد آن را بشویید.این کار را حداقل یک یا دو بار در هفته تکرار کنید.

آب پیاز:آب پیاز را روش بسیار خوبی برای درمان نازک شدن و سفید شدن زودرس موها می‌دانند. اخیرا محققان دریافته‌اند که سفید شدن موها به علت جمع شدن هیدروژن پراکسید در ریشه‌ی فولیکول موها و کمبود ترکیب طبیعی آنتی‌اکسیدانی به نام کاتالاز رخ می‌دهد. آب پیاز تولید این ترکیب را افزایش می‌دهد.آب پیاز را بر روی پوست سرتان ماساژ دهید و بگذارید سی دقیقه تا یک ساعت بماند.این کار را هر روز به مدت چند هفته تکرار کنید.

روغن نارگیل و آبلیمو :روغن نارگیل تأثیر شگفت‌انگیزی بر موهای شما دارد. این روغن موهایتان را مرطوب می‌کند، رشد موهای جدید را تحریک می‌کند، با بیماری‌ها مبارزه می‌کند و بر درخشندگی موهایتان می‌افزاید. روغن نارگیل در درازمدت حتی می‌تواند سفیدی مو را درمان کند چون سرشار از آنتی‌اکسیدان است.سه قاشق چای‌خوری آبلیمو را با مقدار کافی روغن نارگیل (با توجه به بلندی موهایتان) مخلوط کنید.محلول را به موهایتان بمالید و روی پوست سرتان ماساژ دهید. بگذارید حداقل یک ساعت بماند و بعد با شامپو بشویید.این کار را هر هفته تکرار کنید.

رُزماری و مریم‌گلی:هر دوی این گیاهان به طور طبیعی موهای شما را تیره‌تر می‌کنند و موهای سفیدتان را می‌پوشانند‌.نصف فنجان از هر یک از این دو گیاه را در دو فنجان آب بجوشانید و بگذارید یک ساعت بماند. سپس محلول را صاف کنید.از محلول به عنوان یک پاک‌کننده بعد از شامپو زدن موهایتان استفاده کنید. بگذارید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بماند و بعد آن را بشویید.هر هفته این عمل را تکرار کنید.

برگ گیاه تاج خروس:گیاه تاج خروس از ریزش مو جلوگیری می‌کند و با حفظ رنگ طبیعی مو، برای جلوگیری از سفید شدن موها مناسب است.موهایتان را با شامپو بشویید.آب گرفته شده از برگ‌های تازه‌ی تاج خروس را به موها و پوست‌ سرتان بمالید.سرتان را بشویید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر