یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

هر چه میخواهی از اکستنشن ابرو بدانی

عکس, هر چه میخواهی از اکستنشن ابرو بدانی

اکستنشن ابرو یکی دیگر از راه های پرپشت کردن ابروهای نازک است اما با روشهای دیگر میکروبیلدینگ و فیبروز و هاشور فرق دارد. در این روش مستقیما از تارهای مو برای ابرو استفاده می شود و رنگ وارد پوست نمی شود.

اکستنشن ابرو، در واقع چیزی شبیه به اکستنشن مژه هست و ظاهر کاملا طبیعی برای ابروها ایجاد میکنه. در این روش موهای مصنوعی با استفاده از چسب مخصوص پزشکی، در لا به لای ابروها اضافه میشه و شکل و حالت بسیار طبیعی، پرحجم و زیبایی رو برای ابروها ایجاد میکنه”. تارهای مو مصنوعی که برای اکستنشن مژه استفاده میشه، معمولا ظاهر طبیعی تر و دقیق تری دارند و وقتی روی ابروها قرار می گیرند، نباید به هیچ عنوان ظاهر مصنوعی برای ابروها ایجاد کنند.

اکستنشن ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

هرکسی که قصد داره تا شکل و ظاهر ابروهای خودش رو بهتر و جذاب تر کنه، میتونه یکی از کاندیدهای مناسب برای اکستنشن ابرو باشه. علاوه بر این افرادی که تمایل دارند حجم و قوس کاملا طبیعی و زیبایی رو به ابروهاشون اضافه کنند هم بهتره به سراغ اکستنشن ابروها بروند. با استفاده از این روش، ابروهای شما کامل تر، برجسته تر و جذاب تر دیده خواهند شد. اکستنشن ابروها فوق العاده ظریف بوده و برای افرادی که موهای ابروهاشون نازک، پراکنده و کم پشت هست، میتونه انتخاب خیلی خوب و بدون درد باشه. علاوه بر این، اکستنشن ابرو برای افرادی که دچار ریزش ابرو شده اند و قسمت خیلی زیادی از ابروهای خودشون رو از دست دادن هم میتونه یک انتخاب عالی و مناسب باشه.

فرآیند اکستنشن کردن مژه ها چگونه انجام می شود؟

بعداز پیدا کردن یک مرکز تخصصی و حرفه ای در زمینه اکستنشن ابروها، باید بدونید که فرآیند کلی اکستنش ابروها چیزی در حدود ۲ ساعت طول میکشه. بنابراین لازمه که برای این کار وقت مناسبی رو برنامه ریزی کنید. هنرمندی که قراره کار اکستنشن ابرو رو انجام بده بعد از مشورت با شما، شکل کلی و رنگ ابروها رو متناسب با سلیقه شما طراحی و انتخاب میکنه. معمولا اکستنشن ابروها با دو رنگ قهوه ای و مشکی انجام میگیره که این رنگ ها جز پرطرفدارترین و بهترین رنگ ابرو ها هستند. البته باید این موضوع رو هم بدونید که هرچه ظاهر ابروها طبیعی تر باشه، زیبایی بیشتری رو هم برای چهره شما ایجاد خواهد کرد. رنگ و مدل غیر طبیعی ابروها بعد از اکستنشن شدن باعث میشه تا هم چهره شما مصنوعی دیده بشه و هم زیبایی که مد نظر شما هست رو برای چهره و ابروهاتون ایجاد نکنه!

ماندگاری اکستنشن ابرو چقدر است؟

به طور معمولا اکستنشن ابروها چیزی در حدود ۲ تا ۳ هفته ماندگاری دارند. البته این موضوع برای مواردی هست که تارهای ابرو مصنوعی به تارهای ابرو چسبانده شوند. اما اگر اکستنشن ابرو بر روی پوست ابرو چسبیده شود، فقط ۵ تا ۷ روز ماندگاری خواهند داشت. البته اگر لمس و تماس خیلی زیادی با ابروها وجود داشته باشه، این مدت زمان کاهش پیدا میکنه. بنابراین لازمه هر ۲ یا ۳ هفته یک بار، برای ترمیم اکستنشن ابرو مراجعه کنید.

چگونه باید از اکستنشن ابرو مراقبت کرد؟

ماندگاری و طول عمر اکستنشن ابرو کاملابه مراقبت های بعد از اکستنشن بستگی داره. هرچه مراقبت شما بهتر باشه، ماندگاری بیشتری هم خواهد داشت! شما میتونید با استفاده از دستورالعمل های زیر، بهترین و موثرترین مراقبت ها رو از اکستنشن ابروهاتون داشته باشید. مراقبت مربوط به ۴۸ ساعت اولیه بعد از اکستنشن ابرو اکستنشن ابرو نباید تا ۴۸ ساعت خیس بشه. یعنی به طور کلی باید در این ۴۸ ساعت از دوش گرفتن، رفتن به استخر، انجام ورزش های سنگین و سونا جلوگیری کنید. بهتره در این ۴۸ ساعت اولیه، چشم ها و اطراف ابروها رو مالش ندید، از کرم ها و محصولات روغنی و سنگین در اطراف ابروها استفاده نکنید و سعی کنید که ابروهاتون رو به هیچ عنوان لمس نکنید. در این ۴۸ ساعت، ابروها رو آرایش نکنید و فقط با استفاده از یک پارچه تمیز و مرطوب، اطراف ابروها رو تمیز کنید. اکستنشن ابروها رو لمس نکنید به هیچ عنوان بر روی اکستنشن ابرو از مواد آرایشی استفاده نکنید و همچنین ابرو های اکستشن شده رو براش نکشید.

به طور کلی شما باید با اکستنشن ابروها با ملایمت رفتار کنید و تا حد امکان از تماس با اکستنشن ابرو خودداری کنید. زیرا برخی از تارهای اکستنشن بر روی پوست چسبیده می شوند و ممکنه در اثر لمس کردن ابروها، این تارها از روی پوست جدا شوند. علاوه بر این در هنگام تعویض لباس مراقبت باشید تا از تماس دکمه، زیپ یا لبه لباس بر روی ابروها هم جلوگیری کنید.

از انجام این کارها هم خودداری باید کرد:

از هرچیزی که بر پایه روغن ساخته شده مثل پاک کننده صورت، لوسیون، کرم پودر و … در اطراف ابروها و روی ابرو استفاده نکنید و در صورت امکان از خیس کردن ابروها هم خودداری کنید. اگر اکستنشن ابرو بر روی موهای ابرو چسبانده شود ماندگاری بیشتری خواهد داشت و برای افزایش این ماندگاری باید سعی کنید روی صورت نخوابید و تا حد امکان از سایش ابروها جلوگیری کنید تا اکستنشن ابروهای شما ریزش نداشته باشند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر