یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

همه چیز درباره آمپول چربی سوز غبغب

عکس, همه چیز درباره آمپول چربی سوز غبغب

به تازگی آمپول های لاغری و سوزانده چربی وارد بازار دارو و زیبا سازی شده اند که یکی از آنها  ماده چربی سوز می باشد. این آمپول ها برای چربی سوزی در مناطق کوچک مثلا غبغب قابل استفاده هستند و برای مناطق بزرگ مثلا شکم پهلو مناسب نیستند.   ترکیب پپتید و اسید هیالورونیک در این آمپولها منجر به کاهش چربی در مناطق تزریق می شود. . با استفاده از این دو ماده چربی سوز سلول های چربی به طور طبیعی کاهش می یابند و از بدن دفع می گردند. در عین حال اسید هیالورونیک به کلاژن سازی پوست کمک می کند تا احتمال شل شدن و افتادگی پوست را کمتر کند.نسل قبلی محصولات چربی سوز تاثیری بر سفتی پوست و جوانسازی نداشتند و تنها سلول های چربی را تخریب می کردند. این نسل قدیمی گاهی خطرات و عوارض جانبی از قبیل فیبروز و نکروز چربی (مرگ سلولی) به همراه داشتند. اما بهبود و پیشرفت این محصول در حال حاضر چنین مشکلاتی برطرف شده و عوارض جانبی ندارد.

پپتیدها و هیالورونیک اسید موجود در این فرآورده تخریب بافت چربی را تقویت می کند و این کار بدون آسیب رسیدن به سلول های اطراف انجام می شود. همچنین به طور طبیعی سوخت و ساز بدن در نواحی تزریق افزایش می یابد. این افزایش موجب حرکت سلول های چربی شده و به انرژی تبدیل می گردد.

معمولا بین ۳ الی ۴ جلسه هردو هفته یک بار برای نتیجه گیری بهتر لازم است.بلافاصله پس از تزریق می توانید به فعالیت روزانه خود بپردازید و التهاب و کبودی ایجاد نمی شود.

در ماده چربی سوز چهار پپتید وجود دارد که عملکردشان به این صورت می باشد:

چربی سوزی
بعد از تزریق ماده چربی سوز به ناحیه مورد نظر تقسیم سلولی چربی ها به مرور کمتر و کمتر می شود. به همین علت اندازه و سایز غبغب به حالت طبیعی درمی آید. علاوه بر صورت و غبغب روش لاغری با آمپول تاثیری مثبت بر روی لاغری موضعی نواحی دیگری از بدن مانند بازو، شکم، پهلو، باسن، ران و زانو می گذارد. تزریق چربی سوز به این نواحی با کاهش سلول های چربی و افزایش تولید کلاژن موجب بهبود سلولیت ها نیز می گردد.

جوانسازی
ترکیبات فعالی که سلول های چربی را تخریب می کنند و کیفیت پوست را بهبود می بخشند. در نتیجه به همراه رفع چربی های موضعی، جوانسازی صورت را نیز بدست خواهید آورد.

بهبود حالت ارتجاعی پوست
محصول Inner B فیبروبلاست ها را تحریک می نماید تا کلاژن بیشتری تولید کنند. افزایش کلاژن خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می دهد و شدت چین و چروک ها کاهش پیدا می کند. وجود غبغب، افتادگی پوست و خطوط ایجاد شده ظاهر فرد را مسن و تکیده نشان می دهد. برطرف کردن این موارد شادابی و جوانی را به چهره فرد بازمی گرداند.

 

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر