یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

همه چیز درباره اثر ژل جالپرو روی چروک پوست

عکس, همه چیز درباره اثر  ژل جالپرو روی چروک پوست

در کلینیک های زیبایی دنیا این روزها به شدت از مزوژل برای زیبایی و جوانسازی استفاده می شود. مزوژل هیالورونیک اسید ۱۵ درصد میباشد که در آن از چهارده نوع مواد ویتامینه و معدنی و آنتی اکسیدان جهت تقویت و ترمیم پوست بهره گرفته می‌شود.مزوژل ها جای جوش را بهبود می‌دهند و سبب می‌شود که چهره شما بدون جای جوش باشد. از سوی دیگر این ماده به لایه‌های میانی پوست ورود کرده و سبب می‌شود که خاصیت کشسانی برای پوست ایجاد شود و در این زمینه موقعیت جوش صورت سنجیده می‌شود. دقت داشته باشید که جوش صورت به‌طورکلی صورت را دهیدراته می‌کند و سبب می‌شود تا پوست طراوت نداشته باشد.مزوژل دربرگیرنده‌ی موادی از انواع ویتامین‌ها و همچنین هیالورونیک اسید با تراکم و سفتی زیاد می‌باشد؛ اما همانند ژل‌ها حجم دهنده و پرکننده نیستند. این نوع ژل‌ها مشابه ترکیبات مزو و به صورت زیر جلدی تزریق می‌گردد که در نهایت سبب رفع چین و چروک و خطوط صورت و جوانسازی پوست صورت و گردن می‌شود.

مزایای تزریق ژل جالپرو
رطوبت مطلوب پوست را حفظ و سبب ایجاد مولکول‌های شبکه‌ای شده در نتیجه قوام پوست افزایش می‌یابد.
با سرعت بخشیدن به متابولیک فیبروبلاست ها کلاژن سازی افزایش پیدا می‌کند.
جالپرو باعث ترمیم، درخشندگی و استحکام پوست می‌شود و همچنین کاهش روند پیر شدن پوست (بدن و صورت) کاهش چین‌وچروک و خطوط آشکار پوست، جلوگیری از الاستیسیته، بهبود جای زخم‌ها (جای آکنه)، کلوئیدها و نقاط قرمز پوست.

ژل جالپرو به کاهش چین و چروک‌های عمیق، خطوط ریز و همچنین کشیدگی پوست در قسمت داخلی ران و مناطق دیگر پس از کاهش وزن یا بارداری کمک خواهد کرد. این ژل همچنین به عنوان گزینه‌ای برای تقویت و آب‌رسانی به پوست محسوب می‌شود.

* نحوه تزریق جالپرو :
برای جلوگیری از هرگونه عوارض ناخواسته، بهتر است از فردی حرفه‌ای کمک بگیرید و اگر آگاهی لازم در این رابطه را ندارید، نباید تزریق را انجام دهید. در صورت داشتن مجوز و اطلاعات لازم، قادر به استفاده و تزریق آن خواهید بود.
قبل از تزریق، پودر اسید آمینه و یک محلول هیالورونات سدیم را با هم مخلوط کنید. با استفاده از یک سوزن کوچک، آن را به آرامی به داخل پوست تزریق کنید. استفاده از کرم بی‌حسی یا تزریق آن، جهت کاهش درد ناشی از آن مناسب است.
از تکنیک‌هایی نظیر میکروپاپول، خطی، ترکیبی و دیگر موارد، برای بهبود این روش درمانی استفاده کنید. مقدار مورد استفاده از ژل جالپرو بستگی به منطقه تحت درمان دارد. با این وجود، بهتر است از استفاده بیش از حد از محلول خودداری کنید؛ زیرا در این صورت، ممکن است پوست شما دچار قرمزی شدید و تورم شود؛ بنابراین، بهتر است به اندازه کافی و از روشی مطمئن استفاده شود.ناحیه درمانی را ماساژ دهید و در صورت لزوم از ژل استفاده کنید. اگر نیاز به تزریق دوباره دارید، بهتر است ۳ روز صبر کنید و مجدداً از آن استفاده کنید. بعد از انجام عمل، زمانی را جهت کاهش تورم جزئی آن اختصاص دهید.
افراد نامناسب جهت تزریق مزوژل
روش مزوژل مورد تأیید است؛ اما هر روشی یک سری ممنوعیت‌ها دارد پس چه خوب است افرادی که کاندیدای این روش درمانی نیستند مشخص شوند.

کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، مثلاً افرادی که مدت‌ها به دیابت مبتلا هستند و یا درگیر سرطان و لوپوس هستند معمولاً در این روش ممنوعیت دارند. بانوان باردار و یا شیرده نمی‌توانند از این روش درمانی برای زیباسازی پوست استفاده نمایند. درصورتی‌که داروی خاصی مصرف می‌کنید باید با پزشک خود صحبت کنید تا شرایط داروی شما مشخص شود. افرادی که درگیر پوست شل و افتاده هستند نیز معمولاً از روش مزوژل نتیجه خوبی نمی‌گیرند مگر اینکه پزشک، تشخیص دهد که پوست هنوز برای احیا و بازسازی مناسب است.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر