یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

همه چیز درباره خوبی ها و بدی های اکسیژن تراپی صورت

عکس, همه چیز درباره خوبی ها و بدی های اکسیژن تراپی صورت

دستگاهی که در این روش استفاده می‌شود، می‌تواند مولکولهای اکسیژن غلیظ شده را به داخل اپیدرم (لایه خارجی پوست) تزریق کند. اکسیژنی که در این روش به در صورت و گردن شما تزریق می‌شود با ویتامین ها، مواد معدنی، مواد مغذی ضروری و عصاره های گیاهی القا شده است.همانگونه که می دانید، سلول های بدن برای سالم بودن و رشد کردن نیاز به اکسیژن دارند. پوست نیز از این قاعده مستثنی نیست. لذا هر اندازه اکسیژن به لایه های عمیق تری وارد شود، عملکرد سلول‌ها نیز بهتر خواهد بود و پوست سالم‌تر و درخشان‌تر می‌شود.مدت زمان هر جلسه درمان بسته به دستگاهی که استفاده می‌کنید، متفاوت است. اما می‌توانید انتظار داشته باشید که هر جلسه حدودا بین ۳۰ دقیقه تا ۱ ساعت طول بکشد.

این روش درمانی پوست، برای آنانی که دارای پوست های حساس می باشند، گاها ممکن است خارش، قرمزی و التهاب را به همراه داشته باشد که اغلب موقتی است و پس از چند ساعت از بین می روند. باید توجه نمود که در این روش اکسیژن و مواد مغذی بسیار سریع به پوست وارد می شوند و همین امر موجب می شود تا پوست در ساعت های اول دچار تورم گردد. برای اینکه عوارض این روش را کم نمود لازم است تا از هیالورونیک اسید استفاده کرد. این اسید در حالت عادی در بدن تولید شده و موجب حفظ رطوبت می شود.

علاوه بر اینکه اکسیژن تراپی می تواند پوست را جوان و شفاف نماید، دارای مزایای دیگری است که در زیر به آن پرداخته شده است:

۱. میزان کلاژن سازی را افزایش می دهد
کلاژن یک پروتئین است که موجب استحکام سلول ها می شود. زمانیکه میزان این پروتئین در بدن کاهش یابد، باعث شل شدن پوست و ایجاد چین و چروک می شود. عموما با افزایش سن تولید این پروتئین در بدن کاهش می یابد. اکسیژن تراپی می تواند سلول ها را تحریک نماید تا مجدد این پروتئین را در بدن تولید نماید.

۲. آلودگی و سم های پوست دفع می شود
همانگونه که در بالا توضیح داده شد، در این روش، همراه با اکسیژن، مواد معدنی و ویتامین های دیگری نیز به بدن تزریق می شوند. این مواد آلودگی ها را از بین برده و به ترمیم و بازسازی سلول ها کمک می نماید.

۳. پوست هیدراته می‌شود
امروزه مشکل دهیدراته شدن پوست و خشکی آن، یک چالش بزرگ برای افراد است. با اکسیژن تراپی شما قادر خواهید بود تا اکسیژن و رطوبت مورد نیاز پوست را فراهم آورده و از کشیدگی و خشکی آن جلوگیری نمایید.با اکسیژن تراپی شما قادر خواهید بود تا میزان PH پوست را تنظیم کنید و از آن در مقابل اشعه های خورشید، محافظت نمایید.

مرتبط با مطلبی که می خوانید:
مزونیدلینگ چیست و چه تفاوتی با میکرونیدلینگ دارد؟
دستگاه اکسیژن تراپی پوست
۴.موجب درخشندگی و صافی پوست می شود
زمانیکه لایه های مرده و ناخالصی ها از روی پوست حذف شوند، ظاهر آن بسیار شفاف و درخشان خواهد بود. از این رو به کمک اکسیژن تراپی می تواند منافذ بسته پوست را باز نمود و لایه های مرده را از بین آنها خارج کرد. با این کار طراوت و شادابی به پوست باز می گردد.

از آنجا که میکروب ها و ناخالصی ها از این طریق از پوست دفع می شوند لذا آکنه و زخمی نیز بر روی صورت باقی نمی ماند.

آنچه که در خصوص اکسیژن تراپی، امری ثابت شده است؛ این مهم می باشد که نتیجه آن سریعا قابل مشاهده است. پس از یک مرحله، شما می توانید جوانی و شادابی پوست خود را مشاهده نمایید. البته می بایست در نظر داشت که این روش، دارای دوران نقاهتی نیست و تنها به کمک لوسیون ها و نرم کننده ها می توان از پوست مراقبت نمود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر