یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

هیالورونیک اسید بزنیم یا نزنیم

عکس, هیالورونیک اسید بزنیم یا نزنیم

در صورتی که می خواهید خشکی پوست خود را درمان کنید و یک آبرسان قوی به پوست خود برسانید به شما مصرف سرمهای سرم هیالورونیک اسید توصیه می شود. آیا واقعا این سرمها معجزه گر هستند ؟

خبر خوش اینکه شما از هر برند سرم هیالورونیک اسید که استفاده کنید سود خوبی خواهید کرد چون پیری پوست با خشکی ایجاد می شوذ و این سرم روند پیری را متوقف می کند.

این محصول را می‌توانید به خوبی روی گردن خود هم بمالید. توصیه می‌شود که از این سرم روی دور چشمانتان استفاده نکنید چرا که ناحیه ظریفی است و نیازهای خاص خودش را دارد. همچنین بسیار مهم است که سرم هیالورونیک اسید را وارد روتین آرایشی و زیبایی خودتان بکنید.

هیالورونیک اسید، از خانواده کربوهیدرات‌هایی است که در تمام بافت‌های بدن حضور دارند؛ این ماده مؤثره توسط انواع مختلفی از سلول‌ها ساخته شده و به صورت طبیعی در پوستمان پیدایش می‌شود. رادیکال‌های آزاد، گرما و واکنش‌های شیمیایی خاص، برخی فاکتورهایی هستند که باعث کاهش میزان این اسید می‌شوند.

هدف اصلی مرطوب‌سازی به همراه هیالورونیک اسید، مبارزه با علائم پیری است. این کار خوشایند، ساده و کاملاً مقرون‌به‌صرفه است و نتایج بسیار خوبی هم به همراه خواهد داشت. همین که از این سرم استفاده کنید، هیالورونیک اسید به سرعت جذب پوست می‌شود و در عرض چند دقیقه کارش را شروع می‌کند.به این صورت، چین و چروک و خطوط صورت پر می‌شوند و پوستتان نرم‌تر خواهد شد. همچنین باعث افزایش خاصیت ارتجاعی و محکم شدن پوست خواهد شد.

سرم هیالورونیک اسید در دسته‌بندی محصولات ضد پیری قرار می‌گیرند. اما آیا استفاده کافی از این محصول می‌تواند جلوی زیاد شدن چین و چروک را بگیرد؟ توصیه می‌کنیم که استفاده از این سرم را از ۳۰ سالگی آغاز کنید چرا که نیازهای پوست شما در طول زمان، تغییر می‌کند. در حوالی این سن، خطوط چهره‌تان شروع به پیدا شدن می‌کنند و در عین حال پوستتان حجم خود را از دست می‌دهد. هرچه زودتر سراغ این سرم بروید، زودتر می‌توانید پیری‌تان یا علائم مربوط به آن را به عقب بیندازید.

متخصصان توصیه می‌کنند که این سرم را روی ۵ نقطه مختلف پوست بزنید. پیشانی، بینی، چانه، گونه‌ها. سپس آن‌ها را با حرکت دورانی روی پوستتان پخش کنید تا به خوبی جذب شوند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر