یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

ورزش های سودمند و درمان گر برای ام اس

عکس, ورزش های سودمند و درمان گر برای ام اس

این ورزش ها برای ام اس بسیار مفید هستند .

ورزش تای چی :این هنرهای رزمی بر تنفس عمیق و حرکات آرام متمرکز است . تای چی می تواند به بهبود تعادل ، کاهش فشار خون و کاهش استرس کمک کند .

تمرینات هوازی: تمرینات هوازی می تواند توانایی پیاده روی را بهبود ببخشد ، به خصوص هنگامی که فرد تمرینات قدرتی را برای پاها انجام دهد.این شکل از ورزش هوازی شامل انجام  کوتاه و انفجاری  فعالیت بدنی شدید و سپس استراحت است. دوره های استراحت مانع از گرمای بیش از حد فرد می شود.

یوگا : یوگا یک تمرین ذهنی است که شامل تمرینات مختلف تنفسی ، کششی و مراقبه است. یوگا ضمن ارتقاء یک طرز فکر آرام و هماهنگ ، انعطاف پذیری و قدرت را بهبود می بخشد.اثرات جسمی و روانی یوگا می تواند به نفع مبتلایان به ام اس باشد. انعطاف پذیری ممکن است علائم ام اس از قبیل سفتی ، ضعف عضلات و از بین رفتن تحرک را بهبود بخشد.

ورزش های آبی:ورزش های آبی مزایای بسیاری را برای افرادی که مبتلا به ام اس هستند دارند.دمای خنک آب به جلوگیری از گرمای بیش از حد بدن کمک می کند ، که می تواند علائم MS را بهبود بخشد. همچنین ، احساس بی وزنی همراه با مقاومت آب ، محیطی عالی را برای انجام تمرینات کم فشار ایجاد می کند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر