یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

وصل شدن با گوشی اندروید به تی وی

عکس, وصل شدن با گوشی اندروید به تی وی

چه روش هایی برای  اتصال گوشی اندروید به تلویزیون وجود دارد ؟ ساده ترین روش این است که شما از کابل HTMI و آداپتور  استفاده کنید. گوشی شما باید به پورت USB-C مجهز باشد. آداپتور را به گوشی وصل کرده، و سپس یک کابل HDMI را به آداپتور اضافه کنید تا گوشی به تلویزیون وصل شود.گزینه‌های متعددی در این میان وجود دارند که شما باید بسته به نوع نمایشگر موردنظر جهت اتصال، مدت‌زمان اتصال و مهم‌تر از همه، احتمال شارژ کردن گوشی حین اتصال، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

اسکرین میرورینگ (Screen Mirroring) یا آینه کردن نمایشگر گوشی اندروید روی دستگاه‌های دیگری مثل تلویزیون یا لپ‌تاپ، یکی دیگر از روش‌های اتصال دستگاه اندرویدی به تلویزیون به شمار می‌آید. اسکرین میرورینگ برای اپلیکیشن‌هایی مناسب است که محتویات آن‌ها محدود به قانون خاصی نبوده و رسما از کستینگ پشتیبانی می‌کنند.
در این روش باز هم به تلویزیون هوشمند یا کروم کست و همین‌طور اپلیکیشن Google Home روی دستگاه اندرویدی احتیاج است. دوباره گوشی موبایل و تلویزیون (یا کروم کست) باید از یک شبکه WiFi استفاده کنند.
در صورت پشتیبانی تلویزیون هوشمند از Chromecast یا داشتن دانگل کروم کست، می‌توانید گوشی اندرویدی خود را به تلویزیون وصل کنید. ابتدا بررسی کنید که آیا اپلیکیشن مورد نظر جهت مشاهده روی تلویزیون، از کستینگ پشتیبانی می‌کند یا خیر. اگر جواب مثبت بود، تنها با چند ضربه می‌توانید محتوای گوشی را به تلویزیون منتقل کنید.اپلیکیشن‌هایی مثل نتفلیکس، هولو، HBO Now و گوگل فوتو از فناوری کستینگ پشتیبانی می‌کنند. اکثر این اپلیکیشن‌ها به طور پیش‌فرض روی تلویزیون اندرویدی یا گوگل تیوی نصب شده‌اند.
مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر