یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

ویار و درد در بارداری دوم بیشتر است یا اول

عکس, ویار و درد در بارداری دوم بیشتر است یا اول

شاید تصویر بالا برای شوخی و خنده باشد اما واقعیت همین است در بارداری دوم همه چیز متفاوت با بارداری اول است. در این پست یاس فان میخواهیم به بررسی وضعیت ویار و درد های بارداری در بارداری دوم نسبت به بارداری اول بپردازیم.

در زمان بارداری اول شما به خاطر اینکه اولین تجربه شما هست معمولا دنیای شما تغییر بسیار زیادی میکنه زیرا که شما الان یه نوزاد درون شکم خودتون دارین. همچنین شما تا جایی که میتونین دنبال خبرها و ویدئوهای آموزشی و خبری میرین. اما برای بار دوم خیلی از هیجانات شما فروکش کرده و همچنین از بارداری اولتون تجربه های ناخوشایندی هم دارین. همچنین در دفعه دوم شما دیگه اونقدرها هم وقت ندارین که دنبال مسائل مرتبط با بارداری باشین.در بارداری اول به خاطر اینکه وقت زیادی روی خواندن مطالب در مورد بارداری صرف می کنین، بیشتر خواسته ها و توقعات شما از مجلات زرد نشات میگیره. اما در بار دوم بارداری به خاطر تجربه بیشتری که دارین توقعات شما بیشتر رنگ و بوی واقعیت رو میدن.

در زمان اولین تجربه بارداری معمولا نسبت به اینکه چه غذاهایی رو باید مصرف کنین دچار سرگیجه میشدین و همچنین ویار بعضی از غذاها رو داشتین. اما ممکنه که در تجربه دوم بارداری دچار هیچ کدام از این موارد نشین. در تجربه بارداری دوم شما یه بچه تو خونتون دارین که باید مراقب اون هم باشین و بعضی وقت ها شاید فراموش کنین که حتی حامله هستین.

دردهای بیشتر در بارداری دوم
واقعیت اینه که اگه شما در بارداری اول خودتون تجربه درد کشیدن رو داشتین، در بارداری دومتون باید منتظر دردهای بیشتر و شدیدتر باشین. تنها راه برای جلوگیری از این اتفاق اینه که خودتون رو بیشتر و بیشتر مشغول ورزش و تمرین های مختلف کنین. میتونین برای پیدا کردن ورزش و تمرین های مناسب با یه متخصص صحبت کنین.

در زمان بارداری اول شما آنقدر هیجان زده هستین که مثلا سعی می کنین از تمام لحظات خودتون عکس بگیرین و نگهداری کنین. از حالت های اولیه شکمتون تا غذاهایی که میخورین و… . اما حالا که شما برای بار دوم باردار هستین کمتر به سراغ این مسائل میرین. در بارداری دوم مهمترین چیز برای شما اینه که نوزادتون رو به دنیا بیارین و اون رو در آغوش بگیرین.در بارداری اول شما خیلی هیجان زده و احساسی به نظر میرسین اما معمولا این اتفاق لااقل به همان شکل در تجربه دوم از بارداری رخ نمیده. دلیل این موضوع میتونه مقداری به خاطر این باشه که الان شما بزرگتر از دفعه قبل هستین و مقداری هم به خاطر اینه که الان شما مسئولیت بیشتری تو خونه دارین، چون که یه بچه دیگه هم تو خونه دارین. در واقع باید توجه داشته باشین که بارداری دوم براتون آسونتر از بارداری اوله، حداقل از لحاظ احساسی پایین تره.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر