یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

ویتامین ها مکمل های تقویت اعصاب و دمنوش های خانگی

عکس, ویتامین ها مکمل های تقویت اعصاب و دمنوش های خانگی
اگر اعصاب شما ضعیف شده است و بی حوصله و بد اخلاق شده اید حتما از این مواد غذایی و ویتامین ها استفاده کنید.
B6 و B12 (جگر و دل و قلوه، شیر و مرغ منابع غنی این ویتامینها هستند.مصرف امگا ۳ در “سلامت” سیستم عصبی کمک کننده است و اختلالات حسی و عصبی را درمان می‌کند که در انواع ماهی‌ها به وفور یافت می‌شود.)
ویتامینD ( نور آفتاب در درجه‌ی اول بهترین منبع آن است و بعد از آن شیر و مکمل‌ها منابع غنی ویتامین D هستند.)
ویتامین B1(هترین منابع طبیعی و گیاهی سرشار از ویتامین B1، شامل انواع میوه ها، سبزیجات، غلات، حبوبات و آجیل و مغزیجات )
دمنوش های تقویت اعصاب و درمان خانگی
دمنوش آرامش بادرنجبویه:بادرنجبویه یا همان گیاه ملیسا یکی از نسخه های طب سنتی برای هضم و اعصاب است ، گیاه پرخاصیتی که برای تنظیم عملکرد تیروئید مفید است و به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدانی ضد اضطراب قوی است.
دمنوش آرامش نعناع فلفلی:نعناع تقویت کننده و نیروبخش است، به هضم غذا کمک و عملکرد معده، کبد، صفرا و روده ها را کنترل می کند. نعناع فلفلی یکی از گیاهانی است که موجب تسکین بدن و افزایش هوش می شود. این سبزی معطر به خوبی با چای (چای سبز و سفید) ترکیب شده و طعم خوبی به آن میبخشد.
دمنوش آرامش چای بابونه:طبیعت این گیاه دارویی معتدل و در بابونه های صحرایی به سمت گرم و خشک است ، گیاهی دارویی با خاصیت ضد صفرا و آرام بخش اعصاب، به ویژه اعصاب معده و روده است . از خواص و فواید دیگر این گیاه که دمنوش آن بسیار طرفدار دارد می توان به ضد تب، ضد انگل، ضد یبوست و اشتهاآور بودن آن اشاره کرد.چای و دمنوش بابونه توسط متخصصان طب سنتی برای درمان هایی با هدف تقویت حافظه، تقویت اعصاب، آرامش بخش و خواب آور، ضد تشنج، درمان اضطراب و استرس، درمان سرگیجه همچنین خواص قلب و عروقی بابونه شامل گشاد کننده عروق قلبی، پایین آورنده فشار خون، بهتر کردن خون رسانی به مغز و کلیه ، رقیق کردن خون و کمک کننده به کم خونی تجویز می کنند.
دمنوش آرامش چای زیره سیاه:دمنوش درمانی زیر سیاه با طبیعت بسیار گرمی که دارد می تواند ناآرامی اعصاب را که گاهی ناشی از سردی زیاد مزاج است به راحتی رفع کند ؛ علاوه براین خواص دیگری همچون افزایش فشارخون پایین، تصفیه خون، تقویت قلب وعروق وشـسـتـشـوی کـلـیـه، ضد زردی پوست، افزایش دهنده شیرمادر، ضد نفخ وتقویت معده از آن مطرح شده است.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر