یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

پاستا پنه ریگاته غذایی با پاستا و مرغ

عکس, پاستا پنه ریگاته  غذایی با پاستا و مرغ

پاستا پنه ریگاته غذایی شیک و خوشمزه با پاستا و مرغ است که می تواند سفره یا میز پذیرایی شما را لاکچری کند. برای درست کردن آن به مواد زیر نیاز هست :

پاستا پنه ۲۵۰ گرم ( شکلی از ماکارونی است که تصویر آن را در زیر مشاهده می کنید و می توانید آن را از سوپر مارکت ها یا فروشگاه ها خریداری کنید)

عکس, پاستا پنه ریگاته  غذایی با پاستا و مرغ

گوشت چرخ کرده نصف پیمانه ، پیاز متوسط ۱ عدد
جعفری خرد شده برای تزیین
سس مارینارا ۱ شیشه ی ۵۰۰ گرمی ،خامه ترش نصف پیمانه
پنیر پروولون برش خورده به صورت ورقه ای ۱۲۰ گرم
موتزارلا رنده شده ۲۰۰ گرم،پارمزان رنده شده یک چهارم فنجان

طرز تهیه :

تابه ای را روی شعله ی گاز قرار بدهید، پیاز را نگینی خرد کنید و با مقداری روغن در آن تفت بدهید.زمانی که نرم شدند گوشت چرخ کرده را به آن اضافه کنید. و اجازه بدهید تا کاملا تغییر رنگ بدهند و بپزند.سپس سس مارینارا را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. اجازه بدهید با هم خوب بپزند و آب آن تقریبا کشیده شود. شعله را خاموش کنید خامه ی را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید تا رنگ سس کاملا یکدست شود.ر حین آماده کردن سس، یک قابلمه بزرگ را آب کرده و اجازه بدهید به جوش بیاید. پاستا را اضافه کرده و بپزید تا خیلی نجوشد که خرد و له شود. زمانی که مقداری نرم شد کافی است آن را آبکش کنید. و به سس آماده کنید و به آرامی مخلوط کنید تا سس به همه ی قسمت های پاستا برسد.

سپس ظرف مخصوص تان را با مقداری روغن چرب کنید و نیمی از مواد پاستا را داخل ظرف بریزید و صاف کنید، سپس پنیر پروولون را به صورت ورقه ای روی مواد قرار بدهید و بعد از آن پنیر موتزارلای رنده شده را اضافه کنید و روی آن پخش کنید. و باز از مواد پاستا روی آن ها بریزید و بعد پنیر پروولون و روی آن را با پنیر موتزارلا بپوشانید و در پایان پنیر پارمزان را روی آن بریزید.در فر از قبل گرم شده با دمای ۱۸۰ درجه ی سانتیگراد حدود ۳۰ دقیقه قرار بدهید. پس از پخته شدن کامل گریل بالایی را روشن کنید تا روی پنیرها طلایی شوند. از فر خارج کنید و روی آن مقداری جعفری خرد شده بریزید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر