یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

پاسخ به سوالات کاشت ابروی خانم ها

عکس, پاسخ به سوالات کاشت ابروی خانم ها
اگر قصد دارید ابرو بکارید حتما سوال های زیادی برای شما در این زمینه ایجاد می شود. در این پست قصد داریم اطلاعات مفیدی را به زبانی ساده برای شما در خصوص کاشت ابرو قرار دهیم. اولین مسئله این است که بدانید این فرآیند دارای جراحی های سنگین نیست وبه دلیل استفاده از مواد بی حسی کاملا بی درد است. کاشت ابرو با روش اف آی تی انجام می شود پس بدون جراحی است. اگر در انتخاب کادر پزشکی عمل زیبایی خود دقت کافی را به خرج دهید، عمل کاشت ابرو و کاشت مو به روش FIT بسیار راحت خواهد بود و دردسر چندانی برای شما نخواهد داشت. پس از تصمیم گیری نهایی و تایید این موضوع که روش FIT برای شما مناسب است، در طی یک جراحی، کاشت ابرو شما به سادگی انجام می‌گیرد. در این روش، پزشک متخصص فولیکول‌های مو را از بانک مو خارج می‌کند تا بتواند آن‌ها را به قسمت‌هایی که دچار ریزش شده‌اند یا طاس یا کم پشت‌اند پیوند بزند. برای این کار، پزشک متخصص با استفاده از میکروسکوپ مخصوص، فولیکول‌های مو را از بانک مو با استفاده از وسیله‌ای شبیه موچین به صورت تک تک جدا می‌کند و آن‌ها را وارد مرحله آماده سازی کاشت ابرو می‌کند. سپس با استفاده از دستگاهی مخصوص، در نواحی مورد نظر برای کاشت ابرو، برشی کوچک به اندازه یک میلی متر ایجاد می‌کند و فولیکول مو را به آن ناحیه پیوند می‌زند. این محل‌ها برش آنقدر کوچک هستند که نیاز به بخیه یا بانداژ ندارند. کاشت ابرو به روش اف آی تی نتایج دائمی به شما خواهد داد و اگر به پزشک متخصص در این زمینه مراجعه کنید ، نیاز مجدد به عمل زیبایی کاشت ابرو نخواهید داشت.عمل کاشت ابرو FIT بدون درد و خونریزی است و چون فولیکول‌های مو به صورت دانه دانه از بانک مو جدا می‌شوند، همواره شاهد یکنواخت ماندن تراکم مو در این نواحی خواهیم بود و آسیبی به تراکم مو در این نواحی وارد نخواهد شد. عمل FIT، عملی وقت گیر است و در هر جلسه حدود ۸۰۰ الی ۱۰۰۰ فولیکول مو جداسازی می‌شوند. با انتخاب کادر پزشکی متخصص و زبده می‌توانید این عدد را به ۱۵۰۰ فولیکول در هر جلسه برسانید که حداکثر میزان پیوند فولیکول در روش اف آی تی به منظور کاشت ابرو است.نحوه کاشت ابرو به روش FIT تقریبا مشابه کاشت مو به همین روش است؛ به این صورت که ابتدا گرافت‌های مو از بانک مو که معمولا ناحیه پشت سر است برداشته می‌شوند. سپس آن‌ها را زیر میکروسکوپ‌ دقیق به صورت تار به تار درآورده و آماده کاشت در ناحیه ابرو می‌کنند. از آنجایی که قرینه‌سازی ابرو و ایجاد خط رویش صاف اهمیت بسیار بالایی در زیبایی چهره دارد مرحله تعیین خط رویش و قرار دادن گرافت‌ها در محل‌های مناسب امری بسیار حیاتی است. به همین دلیل توصیه می‌شود تا پیوند ابرو به روش اف آی تی FIT حتما در مراکز معتبر و توسط متخصصانی مجرب انجام شود. خوشبختانه کلینیک تخصصی پوست و مو رز به صورت کاملا حرفه‌ای در محیطی استاندارد خدمات مربوط به کاشت ابرو را با تمامی روش‌های روز دنیا برای مشتریان خود ارائه می‌دهد.این روش برخلاف روش‌های دیگر مثل FUT، از تهاجم کمتری برخوردار است و سرعت بهبودی و اثربخشی آن نیز سریع‌تر خواهد بود. به همین دلیل کاشت ابرو به روش FIT جزء روش‌های برترعمل زیبایی پیوند مو محسوب می‌شود.
کاشت ابرو به روش اف آی تی برای کسانی که ترجیح آنان به داشتن موهای کوتاه است، بسیار مناسب است. چرا که در این روش، در نهایت طول موهای رشد کرده کوتاه است و برای افرادی که خواهان موهای کوتاه هستند ایده آل است.
چون برداشت فولیکول مو در روش FIT به صورت نواری نیست، خونریزی و درد بسیار کمتری دارد و جای زخم آن هم برخلاف روش‌هایی مثل FUT بسیار ناچیز و پنهان‌تر است.
چون کاشت ابرو در روش FIT با ظرافت خاصی انجام می‌شود، نتیجه‌ی نهایی آن نیز به آسانی قابل تشخیص نیست و درست مانند موی طبیعی رشد خواهد کرد و زیبایی و جذابیت را به شما دوباره برمی‌گرداند.
کاشت ابرو به روش FIT نیز می‌تواند معایبی را با خود به همراه داشته باشد. از جمله شایع‌ترین آن‌ها عبارتند از:
غیر قابل استفاده شدن بانک مو در صورت نیازهای بعدی
تراکم کم در ابرو کاشته شده
احتمال به جای ماندن جای بخیه در صورت مجرب نبودن پزشک مربوطه
استفاده از بخیه در طول درمان
داشتن دوره نقاهت و نیاز به استراحت
نیاز به بی‌هوشی در طول پروسه درمان
البته ناگفته نماند موارد گفته شده دلیل بر خوب نبودن این روش نیست و در بسیاری از افراد بهترین گزینه ممکن برای کاشت ابرو محسوب شود. به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از انتخاب روش کاشت حتما با پزشک متخصص خود مشورت کنید و شرایط و انتظارات خود را بسنجید. کلینیک پوست و مو رز با داشتن کادری مجرب و متخصص در حوزه کاشت ابرو در تمامی مراحل همراه شما خواهد بود.
عوارض احتمالی کاشت ابرو به روش FIT
معمولا خطرات ناشی از کاشت ابرو به روش اف ای تی گریبان گیر افرادی می‌شود که با عدم برنامه ریزی مناسب، تحقیقات ناکافی و عدم توجه به سابقه و مهارت پزشک و کلینیک‌های موجود، اقدام به انتخاب مراکز نامعتبر جهت کاشت ابرو می‌کنند. لازم است بدانید که انتخاب یک مرکز زیبایی معتبر اولین، مهمترین و موثرترین انتخاب شما برای داشتن یک نتیجه مطلوب با ماندگاری بالا پس از طی دوران نقاهت است. با توجه به اهمیت این موضوع، ما شما را به کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز که سابقه‌ای درخشان در حوزه کاشت مو و ابرو دارد دعوت می‌نماییم. پزشک با سابقه ما “دکتر روحانی” در این مجموعه تمامی شرایط بدنی و ظاهری شما را قبل از شروع پیوند ابرو به روش fit بررسی و ارزیابی خواهند کرد. یک خطر احتمالی ناشی از پیوند ابرو در مراکز نامعتبر این است که از فولیکول های جدید مو استفاده نمی شود و بنابراین رشد مو در ناحیه مورد نظر رخ نخواهد داد. در چنین مواردی، ممکن است در آینده مجبور شوید دوباره این روش را انجام دهید. همچنین خطراتی مرتبط با مراحل انجام این روش وجود دارد؛ مواردی مثل:
خون ریزی بیش از حد
آسیب به بافت عصبی
تورم
کبودی
عفونت
نکات قبل از عمل پیوند ابرو به روش FIT
به منظور اینکه بیمار بتواند دوره نقاهت کوتاه مدتی را سپری کند و همچنین به نتایج ایده‌آل خود برسد رعایت برخی نکات قبل از عمل پیوند ابرو به روش FIT شدیدا توصیه می‌شود. مهم‌ترین این نکات را در زیر جمع‌آوری کرده‌ایم:
۱. عدم مصرف دخانیات و مشروبات الکلی یک هفته قبل از پیوند ابرو به منظور جلوگیری از خونریزی در حین عمل
۲. عدم مصرف داروهای رقیق‌کننده خون یک هفته قبل از پیوند ابرو به روش اف آی تی
۳. خودداری از رنگ و اصلاح ابروهای خود
۴. حتما با یک همراه برای کاشت ابرو در کلینیک حضور داشته باشید
۵. عدم مصرف نوشیدنی‌های کافئین‌داردر روز عمل
۶. به منظور جلوگیری از برخورد لباس به بانک مو و ابرو کاشته شده لباس‌های دکمه‌دار و گشاد بپوشید.
نکاتی درباره زمان نقاهت عمل زیبایی کاشت ابرو اف آی تی
عمل کاشت ابرو یا مو به روش FIT درست همانند سایر عمل‌های زیبایی نیازمند رعایت الزامات به خصوص مراقبت‌های پس ازعمل است که باید توسط خود شخص رعایت شوند. این نکات شامل:
در انتها اگر احساس درد داشتید، با پزشک متخصص خود در میان بگذارید. این درد به خاطر شدت و طول زمان عمل حس می‌شود و با مسکن‌های معمولی به راحتی برطرف می‌شود.
اگر پزشک متخصص شما، برای پوشش نواحی‌ای که پیوند ابرو داشته‌اند، از بانداژ استفاده کرده باشد، معمولا یک روز بعد از عمل، این بانداژ ها را می‌توان برداشت.
بعد ازعمل دقت کنید برای شستن سر، باید بسیار ملایم سر خود را شست و شو کنید تا آسیبی به فولیکول‌های پیوند داده شده، وارد نشود.
تجویز معمول پزشکان این است که به مدت یک هفته الی ده روز از انجام هرگونه فعالیت‌های بدنی و ورزش‌های سنگین و شدید پرهیز کنید.
به منظور اطمینان از موفق بودن عمل زیبایی کاشت ابرو ، باید در طی یک ماه، چندین بار به پزشک خود مراجعه کنید و معاینات کامل را انجام دهید.
احتمال بروز کبودی و ورم در کاشت ابرو به روش اف آی تی بسیارکم است اما در صورت مشاهده حتما با پزشک خود در میان بگذارید.
در نهایت، به منظور محافظت از فولیکول‌های پیوند زده شده تا چند روز از برخورد مستقیم آفتاب به پوست سر خود دوری کنید یا حداقل حتما از کلاه‌های مناسب استفاده کنید.
هزینه پیوند ابرو به روش FIT
هزینه‌ پیوند ابرو به روش FIT یکی از موضوع‌های مهمی است که ذهن کاندیدهای کاشت ابرو به روش اف آی تی را به خود درگیر می‌کند. شما باید جهت اطلاع از قیمت یک جلسه مشاوره با پزشک خود داشته باشید؛ چرا که قیمت مربوطه باتوجه به پارامترهای مختلفی نظیر میزان شکایت شما در ناحیه ابرو، وضعیت بانک و … تغییر پیدا می‌کند. علاوه بر آن تجهیزات و روشی که پزشک متخصص در حین پیوند ابرو استفاده می‌کند نیز تا حد زیادی تاثیرگذار خواهد بود. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم هرگز کیفیت کار را که مستقیما بر زیبایی چهره شما تاثیر خواهد داشت فدای قیمت نکنید و این اطمینان را می‌دهیم که در مرکز تخصصی پوست و مو رز بهترین قیمت و کیفیت به شما عزیزان ارائه خواهد شد.
پیوند ابرو به روش fit یک روش “غیر پزشکی” و در واقع متد زیبایی در نظر گرفته می‌شود. این بدان معناست که معمولاً تحت پوشش بیمه درمانی قرار نمی‌گیرد. مگر در شرایطی مانند سوختگی حین حوادث و یا تصادفات. کاشت ابرو، یک روش مراقبت از زیبایی مانند سایر روش‌های زیبایی از جمله تزریق ژل است. قیمت دقیق کاشت ابرو به روش اف ای تی به موارد و عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی مثل:
فرم ایده آل مورد نظر شخص متقاضی
میزان پر بودن ابروها
کیفیت مو

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر