یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

پاکسازی و تخلیه کامل روده ها با این داروهای گیاهی بی خطر

عکس, پاکسازی و تخلیه کامل روده ها با این داروهای گیاهی بی خطر

روده ها نیز نیاز به پاکسازی دارند و این کار به سلامت و زیبایی شما کمک زیادی می کند. چگونه باید روده ها را پاکسازی کنیم  و با سم زدایی دستگاه گوارشی سیستم ایمنی بدن خود را ارتقا دهیم ؟ در این پست از یاس فان شما را با سه نسخه طبیعی پاکسازی روده آشنا می کنیم.

پاکسازی روده با بذر کتان:

در یک لیوان آب ، یک قاشق غذاخوری بذر کتان را بریزید و آن ها را به خوبی به هم بزنید. این مخلوط را ۳۰ دقیقه قبل از صرف صبحانه و ۳۰ دقیقه قبل از خواب بخورید. برای بهره مند شدن از مزایای بیشتر، می توانید آن ها را به ماست، غلات، میوه ها، سالاد سبزیجات و همچنین دیگر غذاهای سالم اضافه کنید.

پاکسازی روده با زنجبیل و سیب:

مواد لازم:

یک قاشق غذاخوری زنجبیل تازه پوست کنده شده

یک عدد سیب خرد شده و دانه های آن

یک فنجان آب هویج تازه

یک عدد اسفناج تازه

یک لیوان آب تصفیه شده

دستورالعمل:تمام موارد بالا را با هم ترکیب کنید، خوب هم بزنید و هر روز بنوشید.

پاکسازی روده با استفاده از آب سبزیجات خام :

برای دوره پاکسازی روده باید به مدت یک الی دو روز از غذاهای پخته شده اجتناب کنید.به جای مصرف غذاهای جامد، شما باید مقدار زیادی عصاره سبزیجات را چند بار در روز بنوشید. در حقیقت، سبزیجات شامل کلروفیل هستند که می توانند به پاک کردن سموم کمک کنند. علاوه بر این مواد معدنی، ویتامین ها و اسیده ای آمینه به همراه آنزیم های موجود در عصاره سبزیجات می تواند کل بدن شما را به خوبی انرژی و سلامتی حفظ کند.هم چنین شما می توانید برخی از چای های گیاهی را هم بنوشید. اما به خاطر داشته باشید که نباید از آب میوه درست شده استفاده کنید، چون آن ها آنزیم های موثری که برای بدن شما مفید هستند تا تجزیه شوند و محصولات زائد را حذف کنند را ندارند.درست کردن آب چغندر، کدو، هویج، اسفناج، کلم پیچ، … در خانه با استفاده از مخلوط کن یا آب میوه گیری مفید است.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر