یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

پاک کردن رنگ مو با ریموور مایع به اصولی ترین حالت ممکن

عکس, پاک کردن رنگ مو با ریموور مایع به اصولی ترین حالت ممکن

نوع مایع دارای ۲ شماره و یا ۲ فاز می‌باشد. به یاد داشته باشید که برای از بین بردن رنگ موها از طریق این روش نیز باید ۱۴ روز از رنگ کردن موهایتان گذشته باشد.

برای استفاده از ریموور مایع ابتدا باید با شامپوی قلیایی موهایتان را شست و شو دهید. در اغلب اوقات، این شامپو داخل پکیج وجود دارد و نیازی نیست جداگانه آن را تهیه نمایید. درست همانند نوع پودری، باید موها را به مدت ۵ دقیقه با این شامپو به خوبی ماساژ دهید. پس از ۵ دقیقه، موهایتان را به طور کامل خشک کنید. پس از آن، باید موهایتان را به ۴ الی ۵ قسمت مساوی و یا بیشتر( بستگی به حجم موهایتان دارد) تقسیم کنید.

سپس از دو فاز و یا دو شماره مایع، در یک ظرف به طور مساوی ریخته و با کمک یک قلم آن‌ها را به خوبی مخلوط کنید. پس از مخلوط کردن مواد، موهایتان را به این مواد آغشته کنید و بعد از گذشت نیم ساعت، این مواد را به ریشه موهایتان نیز بزنید. بعد از گذشت ۳۰ دقیقه دیگر، موهایتان را با آب گرم شست و شو دهید. پس از شست و شو، موهایتان را به طور کامل خشک کرده و از انواع روغن ها مانند روغن آرگان برای تقویت آن ها استفاده نمایید.

بهترین مارک ریموور مو
همان طور که در ابتدای مقاله بیان شد، برای جلوگیری از آسیب‌ رسیدن به مو باید این محصول را از مارک‌ها و برندهای خاص و معتبر تهیه نمایید. برخی از این برندها و مارک‌ها شامل موارد زیر می‌باشند:

سیکرت استار لیدی
این ریموور برای موهایی که دارای رنگ مشکی پر کلاغی و یا رنگ‌های قرمز و شرابی هستند، مناسب است. در واقع این محصول قدرت پاک کنندگی بالایی دارد اما در عین حال، به موها هیچ آسیبی نمی‌زند. این محصول در کشور عزیزمان ایران ساخته شده است و وزن آن ۱۰۰ گرم می‌باشد.

دکو ریموور (دکوپاژ) بس BES
اگر موهایی مشکی یا شرابی دارید، این ریموور مناسب‌ترین و بهترین انتخاب برای شما می‌باشد. این محصول در کشور ایتالیا تولید شده است و وزن آن ۱۵۰ گرم است.

رنگ الیو (دکوپاژ)
این محصول برای از بین بردن رنگ‌های بسیار تیره مناسب می‌باشد و در کشور ایتالیا تولید شده است. وزن این محصول همانند سیکرت استار لیدی، ۱۰۰ گرم می‌باشد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر