یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

پروتئین درمانی مو خانگی برای موهای چرب و خشک

عکس, پروتئین درمانی مو خانگی برای موهای چرب و خشک

پروتئین درمانی مو یکی از بهترین درمان ها برای موهای ضعیف و نازک و در حال ریزش است. همانطور که می دانید پروتئین یک عنصر مهم در رژیم غذایی است بنابراین یک رژیم غذایی نامناسب می تواند منجر به کاهش کراتین در بدن شما شود.منظور از پروتئین درمانی برای موها این است که شما کراتین را به موهای خود برسانید.کمبود کراتین در مو می تواند آن را ضعیف و شکننده کند.

اجازه ندهید موهای شما ریزش داشته باشد .تی اگر نمیتوانید برای رفتن به مراکز زیبایی و روتئین درمانی مو هزینه کرد اینکار را در منزل انجام دهید. آموزش روتئین درمانی مو خانگی را برای شما عزیزان در این پست قرار داده ایم. برای پروتئین درمانی مو در خانه شما نیاز به تخم مرغ دارید و می توانید آن را بر حسب چرب یا خشک بودن موهای خود با ماست یا عسل طبیعی ترکیب کنید. هر دو آموزش برای شما در زیر نوشته شده است . اگر موهای شما خشک است باید از زرده و اگر چرب است تنها از سفیده تخم مرغ استفاده کنید. در غیر این صورت می‌توانید یک تخم‌مرغ کامل را به کار بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم برای از بین بردن بوی نسبتا ناخوشایند این ترکیب، از روغن اسطوخودوس استفاده کنید.

 

پروتئین درمانی خانگی مو با ماست و تخم مرغ برای موهای چرب:(می‌توانید در هفته دو بار از این روش استفاده کنید.)

یک عدد تخم‌مرغ( تنهااز سفیده تخم مرغ استفاده کنید)
دو  قاشق غذا خوری ماست

ابتدا تخم مرغ و ماست را در یک ظرف بریزید و هم بزنید تا خمیری مانند شود. خمیر به دست آمده را به پوست سر خود بمالید و اجازه دهید به مدت ۳۰ دقیقه در سر شما بماند.بعد از ۳۰دقیقه موهای خود را با آب سرد بشویید.

 پروتئین تراپی مو با استفاده از عسل و زرده تخم مرغ برای موهای خشک:(از این ترکیب می‌توانید دو بار در هفته برای پروتئین تراپی مو استفاده کنید. اگر موهای شما چرب است، به هیچ وجه از این ترکیب استفاده نکنید.)

یک عدد زرده تخم مرغ
یک قاشق غذاخوری عسل
یک قاشق غذا خوری روغن بادام

تمامی مواد را در یک ظرف ریخته و ترکیب کنید تا یکدست شود.ترکیب به دست آمده را روی موهای خود بمالید و ۱۰ تا ۱۵ دقیقه اجازه دهید در سرتان بماند.سپس موها را با آب سرد شسته و خشک کنید.همچنین هرگز اجازه ندهید این ترکیب بیش از ۲۰دقیقه بر سرتان باقی بماند، چرا که به دلیل وجود عسل، رنگ موهای شما روشن‌تر خواهد شد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر