یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

پر پشت کردن جلوی موی سر با اکستنشن دائمی

عکس, پر پشت کردن جلوی موی سر با اکستنشن دائمی

در این پست به سوالات شما در خصوص اکستنشن جلوی موها کاملا پاسخ داده شده است. انشالله که هیچگونه ابهامی در این خصوص پس از خواندن این مطلب اختصاصی از سایت یاس فان برای شما باقی نخواهد ماند.

نشر اختصاصی یاس فان – برای موهای جلو سر از اکستنشن لیزری با چسب کراتین و فناوری نانو میکرو استفاده می شود. این راه بی خطر ترین راه برای اکستنشن موهای جلوی سر است به خصوص موهایی که تراکم بسیار کمی دارند و نازک و ضعیف هستند. در این روش دسته های مو به روش نانو کوچک تر شده و با دقت بیشتری در قسمت های جلوی سر نصب می شوند. خوب سوال های زیادی در این خصوص ایجاد می شود که ما به تک تک آن پاسخ صادقانه داده ایم.

آیا می توان موهای نازک و بسیار ضعیف و کم پشت جلوی سر را اکستنشن  کرد ؟

اگر شما در شرایطی هستید که مجبور هستید به طور موقت مثلا سه الی ۴ ماه موهای جلوی سر خود را پر پشت کنید این روش خوب و بی خطری است به شرطی که از آرایشگر خود بخواهید اکستنشن مو نانو میکرو برای موهای جلوی سر شما استفاده کند. چون دسته های مو بسیار سبک هستند خطر ریزش موهای جلوی سر شما به حداقل می رسد.

آیا می توان فرق سر را با روش اکستنشن مو نانو میکرو یا هر روش دیگر اکستنشن پر پشت کرد :

پاسخ خیر . فرق سر تنها قسمتی است که شما نمی توانید هرگز آن را اکستنشن کنید چرا که گیره ها دیده می شوند . بهتر است برای پر پشت کردن فرق سر پس از اکستنشن از پودرهای تایپک رنگ موی خود استفاده کنید.

آیا اکستنشن جلوی سر تابلو می شود ؟ 

اکستنشن مو نانو میکرو ظریف ترین نوع نصب اکستنشن است اما با این حال اگر گسی به موهای شما دست بزند متوجه ی گیره های محل نصب خواهد شد اما با چشم قابل مشاهده نیست و بسیار زیبا به نظر می رسد.

آیا می توان موهای جلو سر را با اکستنشن مو نانو میکرو پر پشت از حد ممکن کرد ؟

خیر . نمی توانید با این روش خیلی موها را پر پشت کنید چون هر دسته به موهای خود شما نصب می شود و ظاهر موهای شما از نظر پر پشتی دو الی سه برابر خواهد شد نه بیشتر.

تا چند وقت اکستنشن مو نانو میکرو روی موهای جلو سر باقی می ماند؟

چیزی حدود دو ماه ظاهر موها طبیعی است اما از ماه سوم هر چه موهای جلو بلند تر می شود. نقطه های اتصال مو به ریشه بیشتر دیده می شود. پس باید برای ترمیم مراجعه کنید.

ریزش موها بعد از اکستنشن مو نانو میکرو در جلوی سر چقدر است آیا ممکن است همین موهای ضعیف هم بریزد ؟

برای یکبار اکستنشن مو نانو میکرو ریزش قابل توجهی نخواهد داشت اما سعی کنید آن را ترمیم نکنید یا اگر انجام دادید یک مدت به موها استراحت بدهید.

جایگزین بهتر برای اکستنشن مو نانو میکرو چیست ؟

بهترین روش برای پر پشت نشان دادن موهای جلوی سر اکستنشن های کلیپسی هستند که به صورت موقت نصب و جدا می شوند و شما می توانید با پودر آن را طبیعی تر جلوه دهید.

 

برای مشاهده فیلم آموزش اکستنشن مو نانو میکرو روی این لینک کلیک کنید. 

 

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر