یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

پوشاندن جای ماه گرفتگی و دیگر چیزها با کاموفلاژ

عکس, پوشاندن جای ماه گرفتگی و دیگر چیزها با کاموفلاژ

برای مخفی کردن و گریم لکه هایی چون ماه گرفتگی کبودی ها یا حتی تاتو روی پوست بهترین روش استفاده از تکنیک کاموفلاژ است شما با کمک کاموفلاژ می توانید پوست را طوری گریم کنید که خسته و بد رنگ نشود. محصولات کاموفلاژ  بافتی فشرده دارد و پوشانندگی آن بالاست. مهمترین کاربرد گریم کاموفلاژ در پشت پلک، جهت استفاده برای سایه عروس است. به بیانی دیگر، از تکنیک گریم کاموفلاژ برای روح بخشیدن به‌صورت با تیره و روشن کردن رنگ پوست صورت استفاده می‌شود. استفاده از کاموفلاژ بر روی صورت باید به دقت و بسیار حرفه‌ای انجام شود. چراکه در غیر این صورت نتیجه مطلوب به‌دست نمی‌آید.

*روش صحیح استفاده از کاموفلاژ در گریم
*ابتدا مقداری از کاموفلاژ را با کاردک مخصوص بردارید.
*سپس روی پشت دست قرار داده تا با گرمای دست نرم شود.
*با استفاده از یک قلم‌موی مناسب به‌صورت ضربه‌ای روی محل مورد نظر در صورت بزنید.
*با یک اسفنج(پد آرایشی) که کمی هم مرطوب است به‌صورت ضربه‌ای کاموفلاژ را در محل مورد نظر صورت یکدست کنید.
بعد از زدن کاموفلاژ، از یک کرم پودر مایع، پنکک و یا پن‌استیک با رنگ مناسب برای پوشش دادن کل صورت استفاده نمایید.
مرحله آخر، تثبیت کردن مواد آرایشی روی صورت است. برای این کار از یک پودر فیکس کننده با استفاده از قلم پودر آرایش، جهت ماندگاری بر روی پوست صورت استفاده نمایید.
توصیه: کاموفلاژ بافت سنگینی دارد. به همین دلیل برای زیر چشم مناسب نیست. اگر برای زیر چشم استفاده شود، بعد از ۲ الی ۳ ساعت ماسیده می‌شود.برای استفاده در زیر چشم بهتر است از یک کانسیلر استفاده شود.

*معرفی رنگ‌های کاموفلاژ
کاموفلاژ سفید: از این رنگ کاموفلاژ برای داشتن رنگ روشن در صورت و با ترکیب فون‌های دیگر استفاده می‌شود. همچنین در مدل سایه‌های برش دار برای ایجاد برش استفاده می‌شود.
کاموفلاژ زرد: گاهی به‌عنوان رنگ مکمل با بعضی فون‌ها ترکیب می‌شود. استفاده دیگر کاموفلاژ زرد، برجسته کردن قسمت‌هایی از صورت، که به‌صورت طبیعی شکلی فرورفته دارند. به بیانی دیگر برای پر نشان دادن بخش هایی از صورت جهت زیبایی بیشتر به‌کار می‌رود.
کاموفلاژ زیتونی: از کاموفلاژ زیتونی برای پوشاندن لک، آکنه، و ماه‌گرفتگی‌های قرمز رنگ صورت به‌کار می‌رود.
کاموفلاژ نخودی: کاموفلاژ نخودی رنگ مناسبی برای پنهان کردن گودی و کبودی زیر چشم است.
کاموفلاژ بژ هلویی: رنگ هلویی رنگی زیبا و چشم‌گیر است. به همین دلیل کرم پودرهای هلویی، رنگ طرفداران خاص خود را دارند. ازاین‌رو از کاموفلاژ هلویی برای نشان دادن شادابی هرچه بیشتر صورت و همچنین پرتر نشان دادن صورت استفاده می‌شود.
کاموفلاژ بژ نارنجی: بعضی از پوست‌ها به دلیل نازک بودن مویرگ‌هایشان به‌وضوح دیده می‌شود. مویرگ‌هایی به رنگ بنفش و آبی. برای پنهان کردن این مسئله از کاموفلاژ بژ نارنجی استفاده می‌شود. کاربرد دیگر برای رنگ بخشیدن به پوست‌های مات و کدر است.
کاموفلاژ ارغوانی: بعضی پوست‌ها بی‌رنگ هستند. در اصل رنگ‌پریده و اصطلاحا رنگ مهتابی دارند. از کاموفلاژ ارغوانی برای جان بخشیدن به‌صورت‌های بی‌حال استفاده می‌شود.
کاموفلاژ نارنجی و بنفش: از ترکیب این کاموفلاژها برای کاور کردن پوست‌های خاکستری رنگ استفاده می‌شود.
کاموفلاژ قهوه‌ای: برای داشتن رنگ صورت برنزه و تیره مناسب است. همچنین تیره کردن و کوچک کردن بخش‌هایی از صورت به‌کار می‌رود.
کاموفلاژ قهوه‌ای تیره: برای کشیدن و طراحی ابرو با الکل استفاده می‌شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر