یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

پیتزای سریع ژامبون با نان تافتون

عکس, پیتزای سریع ژامبون با نان تافتون

اگر میخواهید یک پیتزای فوری و خوشمزه درست کنید با این آموزش همراه شوید. برای این پیتزا با  نان پیتا یا نان تافتون کوچک و ژامبون و رب گوجه فرنگی و سیر و کره نیاز دارید. مواد لازم به مقادیر زیر است :

۲۰ گرم کره…………..۱ قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی……………….۱ قاشق مرباخوری سیر رنده شده

۲ عدد نان پیتا یا نان تافتون کوچک…………..۲۰۰ گرم ژامبون

نصف یک عدد فلفل دلمه ای…………..نمک و فلفل به مقدار لازم

نصف قاشق چایخوری زیره در صورت تمایل………….زیتون در صورت تمایل……………..پنیر پیتزا به مقدار لازم

عکس, پیتزای سریع ژامبون با نان تافتون

نخست باید سس پیتزا رو درست کنیم پس ابتدا سیر و کره رو کمی با هم تفت میدیم تا سیر  مزه کره رو بگیره ولی لازم نیست سیر سرخ بشه.حالا رب، نمک،فلفل و در صورت تمایل زیره رو به مخلوط سیر و کره اضافه کرده و مواد رو با هم تفت میدیم تا رب سرخ بشه و از خامی دربیاد و مزه دار بشه.حالا سس پیتزامون حاضره.

پس سطح نون رو به سس آغشته میکنیم این مقدار سس برای دو عدد نون کافیه.حالا ژامبون و فلفل دلمه ای رو به شکل و اندازه دلخواه خورد میکنیم.بعد کالباس و فلفل رو به صورت یکنواخت روی نون پخش میکنیم.حالا سطح مواد رو کاملا با پنیر پیتزا میپوشونیم.

من روی پیتزام از حلقه های زیتون هم استفاده کردم. حالا پیتزای فوریمون رو فقط برای حدود ۱۰ دقیقه داخل فری که از قبل با دمای ۱۶۰ درجه گرم شده میذاریم تا پنیر خوب آب بشه و در نهایت هم برای ۵ دقیقه گریل رو روشن میکنیم تا پنیر طلایی و برشته هم بشه.حالا پیتزای فوری و خوشمزه ما حاضره … نوش جان

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر