یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
اخبار

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال های آینده

عکس, پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال های آینده
یکی از جدیدترین ارزهای دیجیتال در بازار ارز ، ارز دیجیتال یونی سواپ (UNI) است. توکن UNI در ابتدا در سپتامبر سال ۲۰۲۰ ایجاد شده است تا از روی آوردن کاربران به صرافی غیرمتمرکز سوشی سواپ جلوگیری کند.
پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۵
اگرچه توکن‌های مبادلات غیرمتمرکز هنوز مسیر زیادی را طی نکرده و جوان است، اما در حال حاضر توجه بسیاری از افراد و متخصصان را به خود جلب کرده است و همین که کارشناسان به پیش بینی قیمت UNI 2021 و سال‌های بعد از آن پرداخته‌اند، نشان می‌دهد این ارز از جایگاه خوبی برخوردار است.
صرافی غیر متمرکز سوشی سواپ تحت فورک یونی سواپ ایجاد شده است. UNI با ارزش بازار حدود ۹.۵۹ میلیارد دلار، در رتبه ۱۱ بازار قرار دارد و سهم ۰.۷۲ درصدی از کل بازار رمز ارز را در اختیار دارد.صرافی یونی سواپ یکی از بهترین و جدیدترین صرافی‌های غیرمتمرکز است که امروزه می‌توان؛ ارز دیجیتال یونی سواپ نیز متعلق به همین صرافی است که با توجه به قدرت بسیار بالای این صرافی می‌توان این ارز را گزینه خوبی برای کسب درآمد دانست.فرض کنید که شما می‌خواهید یک واحد بیت‌کوین خود را به قیمت ۵۰ هزار دلار بفروشید؛ برای اینکه این معامله صورت گیرد، باید شخص دیگری در آن طرف معامله قرار گیرد و قصد خرید یک واحد بیت‌کوین به قیمت ۵۰ هزار دلار یا بیشتر را داشته باشد، در غیر این صورت معامله‌ای صورت نمی‌گیرد. این موضوع مخصوصاً برای ارزهایی که عمق زیادی ندارند و درواقع کاربران کمتری دارند، خرید و فروش را به مراتب سخت‌تر می‌کند. اما یونی‌سواپ با کمک گرفتن از پروتکل نقدینگی این مشکل را برطرف کرده است. در حقیقت پروتکل نقدینگی یکی از ویژگی‌های یونی‌سواپ است که آن را بیش از پیش برای کاربران جذاب کرده است.شیوه کار به این صورت است که همه کاربران دارایی‌های خود را در استخر نقدینگی با هم به اشتراک می‌گذارند و این موضوع باعث می‌شود که کاربران برای انجام مبادلات خود منتظر نباشد تا شخصی قصد معامله در همان زمان و همان قیمت را داشته باشد و از سوی دیگر با این کار مقداری از کمسیون حاصل از انجام معامله به کاربرانی که دارایی هود را در استخر نقدینگی به اشتراک گذاشتند تقسیم می‌شود. این یک قدم رو به جلو در زمینه مبادلات ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید.
نحوه کارکرد یونی سواپ :مبادلات در صرافی یونی سواپ با کمک گرفتن از قراردادهای هوشمند برای اجرای پروتکل‌ها انجام می‌شوند. قراردادهای هوشمند Exchange و Factory دو قراردادی هستند که در حال حاضر برای انجام تریدها به کمک این پلتفرم آمده‌اند. هر کدام از این قراردادها برای انجام عملیات مشخصی فراخوانی می‌شوند. برای اضافه کردن توکن جدید به پلتفرم یونی سواپ قرارداد هوشمند Factory به معنای کارخانه فراخوانی می‌شود و در مواقعی که نیاز به سواپ یا همان مبادله ارزها و توکن‌ها در پلتفرم باشد، قرارداد هوشمند Exchange به معنای تبادل فراخوانی می‌شود.علی‌رغم غیرمتمرکز بودن ارزهای دیجیتال، اکثر صرافی‌ها در حوزه ارزهای دیجیتال همچون بایننس متمرکز هستند. در صرافی‌های غیرمتمرکز از قراردادهای هوشمند استفاده می‌شود و پای هیچ واسطی در میان نیست. برای توضیح این موضوع به این مثال توجه کنید، فرض کنید قصد خرید یک ویلا را دارید و قرار است معامله را در یک بنگاه خرید و فروش ملک انجام دهید. مطمئناً بنگاه‌دار نیز درصدی را به عنوان سود معامله از شما مطالبه می‌کند و در عوض یک قرارداد مطمئن‌تر را برای شما فراهم می‌کند. صرافی‌های غیرمتمرکز با حذف واسط سود را برای کاربران خود نگه داشته و اعتبار و اطمینان لازم برای انجام تبادلات را توسط قراردادهای هوشمند تأمین می‌کنند.
تفاوت ارز دیجیتال یونی سواپ با دیگر ارزهای دیجیتال در چیست؟در شبکه یونی سواپ هر توکن ERC-20 را می‌توان بدون نیاز به تأیید یا اجازه ایجاد کرد. در واقع می‌توان هر توکن قرارداد هوشمند یا استخر نقدینگی را در صورت عدم وجود به راحتی ایجاد کرد.هنگامی که توکن دارای قرارداد هوشمند مبادله‌ای و استخر نقدینگی خود است، هر کسی می‌تواند توکن را معامله کرده و یا در استخر نقدینگی مشارکت کند و در عین حال ۰/۳ درصد پاداش در ازای مشارکت در استخر دریافت کند. برای مشارکت در استخر نقدینگی، باید وجه معادل ارزش توکن اتر و ERC-20 را در استخر سرمایه‌گذاری کنید. توکن‌هایی که برای ارز دیجیتال یونی سواپ در نظر گرفته شده‌اند قابل استخراج هستند که البته برای استخراج آنها شما باید در چهار استخر اتریوم / تتر، اتریوم / یو اس دی سی، اتریوم / دای و اتریوم / دبلیو بی تی سی نقدینگی تأمین کنید؛ البته شرط دیگر استخراج این است که هر آدرس اتریوم باید با قراردادهای هوشمند یونی سواپ در تعامل باشد.
کیف پول‌های ارز دیجیتال یونی:متامسک: از مشهورترین و پرکاربردترین کیف پول‌ها می‌باشد که افتتاح حساب در این کیف پول بسیار آسان می‌باشد . این کیف پول بدون شک بهترین انتخاب برای ذخیره سازی ارز دیجیتال Uniswap است.
الت کانکت: در این کیف پول کاربر می‌تواند از طریق اسکن کد QR با کیف پول اتصال برقرار کند . این کد QR ، استفاده از کیف پول و اتصال با پلتفرم Uniswap را آسان می‌نماید .کوین بیس والت: این کیف پول از کیف پول‌های رسمی صرافی Coinbase می‌باشد . این کیف پول از طیف گسترده‌ای از رمز ارزها پشتیبانی می‌کند .فورماتیک: یکی از جالب‌ترین کیف پول‌های دنیای مالی غیرمتمرکز است زیرا در مقایسه با سایر کیف پول‌ها سعی می‌کند تا برای افرادی که اطلاعات کافی ندارند، آسان به نظر برسد.
پوتریس والت: از دیگر کیف پول‌های دیجیتالی است که روی سادگی رابط کاربری و ایمنی منابع مالی متمرکز است.
صرافی‌های پشتیبان کننده رمز ارز یونی
صرافی بایننس: یکی از معتبرترین صرافی‌ها در جهان می‌باشد و دارای میلیون‌ها کاربر از نقاط مختلف جهان می‌باشد. این صرافی از سایر رمز ارزها از جمله یونی سواپ پشتیبانی می‌کند.
صرافی هابی: این صرافی در سال ۲۰۱۳ راه اندازی شد و از سایر رمز ارزها همچون بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، هیوبی توکن و … پشتیبانی می‌کند.
صرافی کوین بیس: این صرافی یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال است که شما می‌توانید به راحتی ارز مورد نظر خود را خریداری نمائید.
صرافی اوکی اکسچنج: از دیگر پلتفرم‌ها برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که می‌توانید رمز ارزهایی همچون اتریوم، بیت کوین، پولکادات و … پشتیبانی می‌کند.
صرافی بیتفایس: این صرافی از جمله صرافی‌های قدیمی می‌باشد که توسط شرکت آی فینکس اداره می‌شود.
شما می‌توانید لیست کاملی از صرافی‌ها را که از رمز ارز Uniswap پشتیبانی می‌کند در سایت CoinMarketCap مشاهده کنید .

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر