یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

چای های قوی برای چربی سوزی شکم پهلو

عکس, چای های قوی برای چربی سوزی شکم پهلو

شما به سادگی و با نوشیدن این چای های خوشمزه و معطر می توانید چربی بسوزانید. برای کوچک شدن شکم و آب شدن چربی های پهلو و چربی های اضافه ی بدن حتما این دمنوش ها را میل کنید.

چای بابونه : این چای سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها و ریزمغذی‌های مفید است که خواصی همچون مقابله با چاقی دارند. این چای دارای خواص ضدالتهابی، ضدافسردگی، خواب‌آور، و ضداضطراب است. بنابراین، نوشیدن چای بابونه به عنواننوعی دمنوش لاغری شکم می‌تواند به بهبود خواب، و کاهش اضطراب و افسردگی کمک کند که خود سبب پرخوری و در نتیجه افزایش وزن می‌شود.

چای اولونگ: این چای از گیاه کاملیا سیننسیس گرفته می‌شود و یک نوع چای سنتی چینی است که تاثیرش در کاهش وزن و افزایش چربی‌سوزی و سوخت و ساز اثبات شده است. اولونگ یک چای سبک و روشن است که مقادیر زیادی کاتچین دارد. کاتچین با افزایش توانایی بدن در سوخت و ساز چربی به کاهش وزن کمک می‌کند.

چای سبز:یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین چای‌های گیاهی که بسیار برای کاهش وزن توصیه می‌شود چای سبز است. چای سبز سرشار از آنتی‌اکسیدان‌های قوی به نام کاتچین و اپی‌ گالوستاچین گالات (ای‌جی‌سی‌جی) است. این آنتی‌اکسیدان‌ها سوخت و ساز را بالا می‌برند و با کاهش بیشتر وزن و چربی‌های شکم در ارتباط هستند. این چای یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌های روی زمین است و تصور می‌شود که دارای خواص بسیاری، از جمله پیشگیری از سرطان است.

چای ترش : چای ترش که از کاسبرگ‌های قرمزرنگ گل روزل (هیبیسکس سابدریفا، از سرده ختمی‌ها ) تهیه می‌شود حاوی مقادیر زیادی آنتی‌اکسیدان است که می‌تواند به شیوه‌های گوناگون به سلامت شما کمک کند. مطالعات بسیاری نشان داده است که نوشیدن چای ترش می‌تواند به تسریع کاهش وزن و جلوگیری از چاقی کمک کند. این چای گیاهی می‌تواند فشار خون را کاهش دهد و سبب بهبود سلامت کبد و محافظت در برابر سرطان شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر