یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

چرا مدام خواب یک نفر را می بینیم مثلا همسر سابق

عکس, چرا مدام خواب یک نفر را می بینیم مثلا همسر سابق

اگر یک نفر خاص را مدام در خواب های خود می بینید چه تعبیری دارد ؟ خوب در واقع یک نظریه وجود دارد که می گوید این اندیشه های تصادفی، رویاهای ما را تشکیل نمی دهند، بلکه در واقع این خودمان هستیم که این کار را انجام می دهیم. بهتر بگوییم: هیچ چیز تصادفی نیست.

شاید این شخص خاص ، شخصی است که هر روز او را مشاهده می کنید.

ما می دانیم که رویاها از افکار و خاطرات ما نشات می گیرند، بنابراین این شخص خاص می تواند فردی باشد که شما به طور مکرر با او ارتباط دارید یا او را می بینید. اگر اینطور است، نیازی نیست که زیاد به کنکاش رویایتان بپردازید.

شاید او، همسر پیشین شماست.بله، این شخص خاص می تواند فردی باشد که از او جدا شده اید و دیگر در مورد او فکر نمی کنید.شما از مکان پیشینتان نقل مکان کرده اید و اکنون هیچ گونه رابطه ی رمانتیکی با هیچ کسی ندارید، اما ناخودآگاه شما ممکن است این فرد را به عنوان شخصی جلوه دهد که ممکن است نیاز داشته باشید تا با او ملاقات کنید.شما احساسات عاشقانه را دوست دارید، پس ناخودآگاه شما این شکاف را پر می کند، زیرا دیگر کسی در زندگی شما وجود ندارد.

شخص خاص احتمالا کسی است که شما دارای احساسات عمیقی با او هستید، ممکن است فردی باشد که هنوز با او ارتباط برقرار نکرده اید و یا کسی باشد که دیگر جایی در زندگی شما ندارد.

اگر این شخص خاص ، کسی است که به طور مداوم با او رو در رو می شوید اما هنوز او را از احساستان آگاه نکرده اید، ممکن است که به طور مرتب در رویاهایتان ظاهر شود.اگر چنین شخصی دیگر در زندگی شما جایی ندارد و سال های زیادی از آخرین باری که او را دیده اید می گذرد، ممکن است برای شما به عنوان یک غریبه در رویایتان ظاهر شود.رویاها شگفت انگیز هستند، خواه در آن ها یک شخص خاص را بارها مشاهده کنید یا یک مکان را ببینید.ما می توانیم با بررسی رویاهایمان چیزهای بیشتری از آن ها یاد بگیریم، با یادداشت رویاهایتان می توانید در آینده از فوایدشان، بهره ببرید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر