یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

چطوری بفهمم پارتنر من واقعا قصد ازدواج دارد

عکس, چطوری بفهمم پارتنر من واقعا قصد ازدواج دارد
از کجا بفهمم کسی که دوستش دارم و یا با او هستم مرا برای ازدواج می خواهد ؟ نشانه های اینکه هدف او برای آینده جدی است چیست ؟ در این پست از یاس فان به سوالاتی از قبیل در علم روانشناسی پاسخ داده ایم.
چنانچه علاقه او نسبت به شما واقعی باشد مطمئنا علاقه اش را با دوستانش در میان می گذارد و از حسی که به شما دارد با آنها صحبت میکند.در اینجور مواقع امکان دارد احترام خاصی از طرف دوستانش متوجه شما شود و اینکه ممکن است با حالت نیش و کنایه بخواهند شوخی هایی از حس نامزدتان نسبت به شما بکنند و از سوی دیگر چنانچه قصد و نیتش از دوست داشتن شما خیر باشد به راحتی می تواند شما را به دوستانش معرفی کند و به هیچ عنوان با دیدن اتفاقی یک فامیل یا آشنا در خیابان دست و پایش را گم نمیکند و با اعتماد به نفس هر چه تمام اقدام به معرفی شما میکند.
متوجه تغییرات کوچک می شود؟
چنانچه تعاریف زیادی از شما میکند حتما قدر این اخلاق همسر یا نامزدتان را بدانید اگر حواسش به تمام کارهای ریز شما از جمله لباس پوشیدن یا هر چیز دیگر است بی تفاوت از آن نگذرید.مطمئنا در ماه های اول نامزدی کوچکترین تغییرات در دید طرف مقابلتان بسیار برجسته و قابل اهمیت می باشد و هرگز نمی تواند احساسش را نسبت به این تغییرات از شما پنهان کند بنابر این به راحتی می توانید از حرف ها و نگاه او نشانه هایی را کشف کنید.
رفتار و کردار طرف مقابلتان را مورد سنجش قرار دهید به توصیه ی مشاور و روانشاس یکی از بهترین راههایی که می توانی در مورد احساس واقعی همسر نسبت به خود آگاه شوید مشاهده است:مشاهده رفتارهای شخص در خانواده بهترین راهکار ممکن برای شناخت طرفین از احساس واقعی آنهاست.یعنی با دیدن چگونگی رفتارهای فرد در خانواده و با دوستانش این امر روشن می گردد. همچنین روانشناسان و مشاوران معتقدند افراد در خانواده باید با یکدیگر روابط نزدیک و صمیمی داشته باشند و بدون هیچ ترس و استرس و واهمه و خجالتی به ابراز عشق و علاقه ی خود بپردازند.
وقتی که فرد در خانه با علاقه و عشق با والدینش برخورد می کند بدون شک این فرد در آینده در زندگی شخصی خود نیز فرد عاشقی خواهد بود و با همسرش با عطوفت و مهربانی رفتارخواهد کرد.
عشق را از چشمانش بخوانید:جالب است بدانید شما می توانید وقتی در کنار نامزدتان هستید و به هنگام صحبت کردنش پی به عشق او نسبت به خودتان ببرید زمانی که مدام در حال صحبت به شما نگاه میکند این اتفاق را دست کم نگیرید ممکن است او بخاطر خجالتی بودن عشق و علاقه خود را با دزدکی نگاه کردن و خیره شدن های مکررش بروز دهد.در ثانی چنانچه نامزدتان عاشق شما باشد رفتارهای شما را با چشم هایش رصد میکند و زمانی که موضوعی او را می خنداند به سرعت نگاهش را به سمت شما سوق می دهد تا ببیند آیا شما هم میخندید یا نه؟و یا برعکس اگر بفهمد بخاطر موضوعی رنجیده خاطر شده اید هر لحظه نگاهش به شما می افتد ببیند در چه حالی هستید.هیچوقت فراموش نکنید که چشم ها دروغ نمیگویند و همیشه صادق هستند بنابراین این نگاه ها چه شما را مطمئن کند و چه نکند از هیچکدام در دوران نامزدی غافل نشوید چرا که کمک شایانی به شناخت شما خواهد داشت.
شما در دیدگاهش خاص هستید؟مورد دیگری که می تواند نشانه خوبی باشد این است که رفتارش با دیگران بسیار کمک کننده خواهد بود.توجه کنید آیا رفتارش با شما نسبت به دیگران متفاوت و خاص است یا مثل همه با شما رفتار میکند؟این نشانه را هرگز با حسادت اشتباه نگیرید و این افکار را که حتما باید ارتباطش را با همه قطع کند را از ذهنتان بیرون کنید فقط کافیست که بدانید رفتارش با شما خیلی خاص است تا نوع رابطه ای که دارید را جدا از رابطه او با دیگران بدانید تفاوتی که یکی از دلایل مهم ایجاد شدنش حسی می باشد که وی نسبت به شما دارد.
ابراز علاقه بدون حرف زدن:انتظار نداشته باشید که نامزدتان با حسادت زندگیتان را دچار اختلال کند اما چنانچه بدون ایجاد دردسر های این چنینی دلش بخواهد بیش از همه کنار شما باشد یعنی او عاشق شما می باشد حتی مواقعی که در جمع دوستانتان هستید دوست دارد بدون آنکه چیزی به شما بگوید این را نشان دهد میخواهد رویتان را به او برگردانده و بیشتر با او صحبت کنید تا با دیگر دوستان.این پیغام ممکن است با نگاه های مکرر و یا یک سکوت طولانی از طرف او به شما انتقال یابد بنابراین به این نوع هشدار ها بی توجه نباشید.
در ملاقات با او زمان چگونه میگذرد؟زمانی که با نامزدتان دیدار میکنید آیا ساعات ملاقات طولانی تر از انتظارتان می شود؟چنانچه این اتفاق افتاد بدانید که او شما را خیلی دوست دارد و با همصحبتی با شما لذت می برد و بخاطر همین زمان را فراموش میکند و ترجیح میدهد بجای مشغولیت به چیرهای دیگر فقط در کنار شما باشد و هیچ دلش نمیخواهد زمان تمام شود و از هم جدا شوید اگر چنین رفتاری از نامزدتان سر زد بدانید که او عاشق شما هست.
چنانچه در مورد مسائل پیش روی آینده با شما صحبت می کند و با هیجان هر چه تمام در صدد برنامه ریزی دقیق برای آینده زمانی که در سفر است با شما تماس میگیرد شما را در جریان برنامه های خود قرار می دهد وسعی میکند هماهنگ با شما به سمت برآورده کردن آرزوها و تصمیمات آینده گام بر می دارد مطمئن باشید که به خاطر علاقه به شما این ویژگی ها را در خود تقویت می کند و از همین حالا به فکر آینده ای روشن باشه می باشد.
همانگونه که ذکر شد افراد عاشق تحت تاثیر فعل و انفعالاتی قرار می گیرند که همین اتفاقات و حالات توسط مغز به سایر اندام ها منتقل می شود و در نهایت بدنشان تغییر و تحولات چشمگیری به خود میگیرند. نشانه های زیادی وجود دارد که می توان از طریق آن ها حدس زد که طرف مقابل چقدر عاشق و دلبسته است.احساساتی که از طریق زبان بدن مثل تماس چشمی ، حالات چهره و صدا و زبان رد و بدل می شود کمک می کند تا احساسات همسرتان با خبر شوید.
حواستان به لبخند زدن او باشد:هنگامی که لبخند واقعی است سریعا ابروها و گوشه لب بالا به حالت مچاله در می آید افرادی که عاشق هستند همیشه در تلاشند که جوری بخندند که لبشان کشیده شود و دندان هایشان دیده شده و چشم هایشان گرد شود. خنده ی یک عاشق از چشمهایش محرز است.
مرد یا زنی که علاقه زیادی به همسرش دارد همیشه در تلاش است که شبیه به یک جنتلمن با او رفتار کند. نشانه های زیادی وجود دارد که می توان از طریق آن ها حدس زد که طرف مقابل چقدر عاشق و دلبسته است.بنابراین چنین شخصی توسط مادر به درستی تربیت شده است مطمئناً همسر خود را نیز در اولویت قرار داده و در موضوعات مختلف و مهم زندگی با او مشورت می کند.
ارسال پیامک های خنده دار و بامزه:مسخره ترین و پیش پا افتاده ترین پیامک ها که همسرتان برایتان ارسال می کند عشق او را به شما نشان می دهد. مثلاً زمانی که به شما پیام میدهد که ” میخوام خرمالو بخرم” در صورتی که شما اصلا از خرمالو خوشتان نمی آید یا مثلاً ” همین حالا یک گربه دیدم که خیلی شبیه گربه ی تو بود و مرا یاد او انداخت” در حقیقت او می خواهد نشان دهد که حواسش هست به اینکه تو از خرمالو خوشت نمی آید یا اینکه می خواهد بگوید که ای کاش همین الان تو با آن گربه زشتت کنار من بودی.
مدام با شما تماس میگیرد
اکثر آقایان به خاطر سه چیز گوشی تماس میگیرند یا تلفن را جواب می دهند:
۱- در مواقع اورژانسی
٢- برای انجام کاری
٣- شنیدن صدای کسی
به یاد داشته باشید چنانچه تلفنچی یا همکار او نیستید پس او فقط به قصد این که صدای شما را بشنود با شما تماس گرفته است و این یکی از بزرگترین نشانه های عاشق شدن می باشد.
به پیامک ندادن او توجه کنید:همانطور که میدانید دختران فقط زمانی پیام ارسال می کنند که جوابی دریافت کنند پس چنانچه متوجه شدید همسر یا دختر مورد علاقه تان به شما پیامک نمی دهد آن به این معنا است که شما جواب پیامک های او را ندادید و برحسب اعتراض دیگر به شما پیام میدهد.
نظرخواهی او از شما را جدی بگیرید:مردها زمانی که سوالات این چنینی مانند چه هدیه ای برای مادرم و مادرت بخریم یا ایا این لباس به تیپ من می آید یا نه؟ از همسر یا دختر مورد علاقه خود می پرسند این را نشان می دهد که هورمون های عشقشان لبریز و ترشح کرده است.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر