یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

چطوری عطر برند خود را درست کنیم

عکس, چطوری عطر برند خود را درست کنیم

برای درست کردن یک برند عطر که مورد علاقه شما باشد و عطر خاص شما باشد به مواد زیر نیاز دارید :

ده تا پانزده قطره روغن درخت سرو……………………….ظرف مخصوص حرارتی

یک قاشق سوپ خوری موم………………………………..ده تا پانزده قطره روغن نارنج

یک قاشق سوپ خوری روغن بادام شیرین………………….برچسب قابل چسباندن

پنج تا ده قطره روغن…………………………………قطره چکان پلاستیکی

دو قوطی پانزده میلی لیتری

آموزش
یک ظرف کم عمق در حدود دو یا سه اینچ برای جوشاندن آب محیا کنید. این باید اولین مرحله از دو مرحله سیستم جوشان ما باشد.در مدتی که شروع به گرم شدن میکند اقدام به اجرای مرحله بعدی شوید.

روغن و واکس را در ظرف مخصوص حرارتی مخلوط کنید. من از روغن بادام شیرین استفاده میکنم، اما شما و از هر روغنی که دم دستتان موجود هست و با آن راحت هستید استفاده نمایید. اگر تصمیم گرفتید از کره استفاده کنید مانند کره گیاهی و … میزان واکس را به دو قاشق سوپ خوری افزایش داده و از چهار قاشق سوپ خوری کره استفاده کنید.ظرف مخصوص حرارتی خود را داخل آب قرار دهدید و مطمعن شوید آب وارد آن نشده و هیچ تماسی با روغن نداشته باشد.

حرارت را در درجه کم قرار دهید تا واکس به آرامی ذوب شود.در طول زمانی که واکس ذوب می شود به این فکر کنید که چگونه با ترکیب روغن های مخصوص خود عطر منحصر به فرد خود را بسازید. با ریختن چند قطره از روغن روی دست مال کاغذی می توانید رایحه انواع ترکیب ها را تجربه کنید.من روغن نارنج و درخت سرو را انتخاب کردم. در حال حاضر روغن های ضروری در اکثر فروشگاه های مواد غذایی در دسترس است. از تخیلات خود استفاده کنید و اصلا نگران تجربه ترکیب های متفاوت نباشید.

وقتی به صورت کامل ذوب شد عطر خالص خود را از روی حرارت بردارید و روغن ضروری خود را با احتیاط بریزید.با قطره چکان پلاستیکی عطر خالص و روغن ضروری را کامل به هم بزنید تا مطمعن شوید که کاملا ترکیب شده اند.با استفاده از قطره چکان عطر خالص خود را از ظرف مخصوص حرارتی منتقل کرده و با احتیاط کامل آن را در قوطی بریزید.

اتیکت چاپی خود عطر منحصر به فرد خود را روی یک صفحه برچسب دار بنویسید. اگر میخواهید عطر را به کسی هدیه دهید شاید خوشتان بیاید که تمام عناصر را روی اتیکت بنویسید. اگر از پرینتر جوهر افشان استفاده میکنید مطمعن شوید که قبل از عملیات جوهر به صورت کامل خشک شده باشد.زمانی که عطر شما به صورت کامل سفت شد اتیکت خود را روی درب قوطی قرار داده و عطر منحصر به فرد را کامل بپوشانید.کار شما تمام شد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر