یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

چند درمان بی خطر سرماخوردگی و کرونا برای زن حامله

عکس, چند درمان بی خطر سرماخوردگی و کرونا برای زن حامله

وقتی یک خانم باردار باشد مسلما از سرماخوردگی و کرونا بیش از دیگران می ترسد . چرا که مصرف خیلی از داروها برای زنان باردار مجاز نمی باشد. پس بهترین کار درمان های خانگی و بی خطر برای خانم باردار و جنین او می باشد . در این پست بعضی از روش های درمانی بی خطر را قرار داده ایم. با آرزوی سلامتی همه مادران .

غرغره کردن آب نمک : مهم نیست که این روش چقدر ساده است، تنها چیزی که اهمیت دارد توانایی این محلول برای جلوگیری از گسترش باکتری ها و ویروسها است. انجام این کار برای زنان باردار کاملا ایمن است. این راه حل می تواند نشانه های معمول مانند گلو درد و سرفه را کاهش دهد. می توانید چند مرتبه در روز دهان خود را با آب نمک گرم شستشو دهید. اگر آبریزش بینی دارید، از قطره چکان استفاده کنید تا آب نمک را در دو سوراخ بینی بریزید. این کار باعث تخریب مخاط و عوامل مؤثر خواهد شد.

روغن نارگیل:روغن نارگیل بدلیل خواص ضد ویروسی، ضد باکتریایی و ضد قارچی از محبوبیت بالایی برخوردار است. غلظت های بالای اسید لوریک در روغن نارگیل باعث نابودی پوشش چربی در اطراف ویروس ها شده و کار سیستم ایمنی را برای خلاص شدن از آنها آسان تر می کند. زنان باردار می توانند از روغن نارگیل به هر دو صورت خوراکی و موضعی استفاده کنند. می توانید از آن به عنوان روغن پخت و پز استفاده کنید یا چند قاشق روغن نارگیل را به یک نوشیدنی گرم اضافه کنید.

سوپ مرغ : خورن یک کاسه سوپ مرغ گرم همراه با چندین ماده مغذی می تواند به زنان باردار کمک کند تا سرما خوردگیشان سریعتر بهبود یابد. هضم آن آسان است، غنی از مواد مغذی، ویتامین ها و خواص ضدالتهابی است و هیدراتاسیون را فراهم می کند و برای علائم سرماخوردگی و آنفولانزا بسیار موثر است. توصیه می شود پودر فلفل قرمز، سیر، زنجبیل، پیاز، آویشن و قارچ را به سوپ خود اضافه کنید. همه ی این مواد با سرماخوردگی و آنفولانزا مبارزه خواهند کرد.

سیر و پیاز :سیر یک داروی خانگی فوق العاده جهت مبارزه با سرما خوردگی و آنفولانزا است. دارای خواص ضد ویروسی، ضد باکتریایی و ضد عفونی کنندگی است که باکتری ها و ویروس های مضر را از بدن حذف می کند. بسیاری از مطالعات نیز نشان داده است که آلیسین (ترکیبات موجود در سیر) باعث افزایش گردش خون، کاهش فشار خون و میزان کلسترول در زنان باردار شده است. با این حال، باید با پزشک درباره ی مقدار مصرف مشورت کرد، مخصوصا زمانی که از مکمل سیر استفاده می کنید.پیاز یکی از دشمنان قدرتمند مبارزه با سرماخوردگی و آنفولانزا است. مادران نسل های گذشته به قدرت پیاز در درمان سرماخوردگی و آنفلوانزا برای زنان باردار و کودکان اعتقاد زیادی دارند. پیاز دارای سولفوریک است که باکتری و ویروس های مضر را از بدن حذف می کند. مادران ترجیح می دهند تا تکه های پیاز را در اطراف تخت قرار دهند تا هوا را تمیز کنند. همچنین افزودن پیاز خام به رژیم غذایی روزانه بسیار سودمند است. با این حال بعد از خوردن پیاز بدلیل ترکیب سولفوریک نفستان بد بو می شود. بنابراین برخی از ترفندها را برای غلبه بر بوی بد پیاز بکار ببرید.

سرکه سیب:سرکه سیب بدن را قلیایی می کند و ویروس ها را از بین می برد. محیط اطراف به ویروس ها و باکتری ها آلوده است. بنابراین در این دوران، اگر با علائم سرماخوردگی و آنفولانزا روبرو شدید، ۱قاشق غذاخوری سرکه سیب را همراه با یک لیوان آب گرم مخلوط کنید و سپس بنوشید. انجام این کار کاملا ایمن بوده و سعی کنید چند مرتبه همین کار را تکرار کنید تا تمام نشانه ها ناپدید شوند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر