یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

چند درمان خانگی فوری و موقت دندان درد در شرایط کرونایی

عکس, چند درمان خانگی فوری و موقت دندان درد در شرایط کرونایی
دندان درد دیگر شبانه و روزانه دارد ، در هر حال مراجعه به دندان پزشک امری خطرناک و استرس آور است . چگونه دندان درد خود را به صورت موقت تسکین دهیم ؟ یکی از بهترین درمان های خانگی و سنتی استفاده از گل میخک است که بویی شبیه بوی مواد پر کننده دندان در دندان پزشکی ها دارد باید میخک را روی دندان گذاشته و کمی منتظر بمانید . با درمان های دیگر در سایت یاس فان با ما همراه شوید . در صورتی که دندان عفونت دارد نخست قدم اول را انجام دهید :
استفاده از آب و نمک : برای این کار شما می‌توانید یک قاشق غذا خوری نمک را در یک لیوان آب جوشیده حل کنید، اما برای تسکین دندان درد نیازی به غرغره محلول آب و نمک ندارید و تنها لازم است به مدت ۳۰ ثانیه این محلول را در دهانتان نگه دارید.
گیاه نعنا به دلیل طبع گرم و داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی برای درمان بسیاری از دردها مفید است. برای تسکین فوری دندان درد می‌توانید از نعنا استفاده کنید. برای استفاده دم کرده نعنا برای کاهش درد دندانتان می‌توانید یک قاشق چای خوری نعنای خشک را در یک لیوان آب جوش ریخته و بعد از ۲۰ دقیقه مقداری از این دم کرده را به مدت ۳۰ ثانیه در دهانتان نگه دارید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر