یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

چهار درمان ساده خشکی پوست سر

عکس, چهار درمان ساده خشکی پوست سر

وقتی پوست سر خشک شود مشکلاتی نظیر خارش ، ریزش مو ، شوره سر و … ایجاد می شود که ناخوشایند است و باید درمان شود. در این پست شما را با چهار روش درمانی این مشکل آشنا می کنیم. این درمان ها خانگی و بی خطر و موثر هستند.

روش اول :

با استفاده از مقداری موز له شده، روغن زیتون و روغن نارگیل و ترکیب این مواد ماسکی طبیعی و موثر برای حل مشکل خشکی آماده کنید.بعد از ترکیب این مواد با یکدیگر با استفاده از فرچه یا حتی سر انگشتان پوست سر خود را به مدت ۱۵ دقیقه به صورت آرام و ملایم ماساژ دهید.

روش دوم :

مقداری از روغن نارگیل را کمی حرارت دهید ، سر انگشتان خود را با استفاده از آن چرب کنید.سپس به مدت ۱۰ دقیقه به صورت ملایم و آرام با استفاده از سر انگشتان پوست سر خود را ماساژ دهید تا روغن به صورت کامل جذب شود ، سپس با استفاده از آب ولرم سر خود را شستشو دهید.

روش سوم :

نمک حمام را با یکی از روغن های طبیعی پیشنهادی اسپیر ترکیب کنید .سپس روی سر بمالید و ۱۵ دقیقه بگذارید روی پوست بماند ، سپس با آب گرم بشویید و بگذارید در حالت طبیعی خشک شود.

روش چهارم :

برش‌هایی بر روی آن ایجاد کنید ، با استفاده از چاقویی تمیز ژل داخل آن را از سطح بریده شده جدا کنید،
سپس با استفاده از سر انگشتان ژل آلوئه ورا بدست آمده را بر روی پوست سر قرار دهید.و به صورت ملایم با فشار معینی شروع به ماساژ دادن کرده و این عمل را به مدت ۱۵ دقیقه ادامه دهید.سپس اجازه دهید تا به مدت ۱۰ دقیقه بر روی پوست سر باقی بماند ، تا به خوبی جذب پوست سر شود. بعد از گذشت مدت معلوم سر را با آب ولرم شستشو دهید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر