یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

چه مدت بعد عمل بینی می شود آرایش کرد و چگونه

عکس, چه مدت بعد عمل بینی می شود آرایش کرد و چگونه
خیلی از افراد بینی خود را جراحی می کنند چون به زیبایی خود حساس هستند پس طبیعتا این افراد بعد از جراحی بینی نیز نیاز به آرایش کردن دارند.  سوال اصلی این است که چه مدت پس از عمل بینی میشود آرایش کرد ؟ 
طول دوره ای که باید صبر کنید برای آرایش کردن، بستگی به چندین عامل دارد. مهمترین آن نوع رینوپلاستی است. بنابراین به این دسته ها تقسیم می‌شوند :
درطی دوره درمان closed rhinoplasty، جراح برش هایی داخل بینی داده. همین منجر به زخم های بیرونی نمی شود، تورمش کمتر و دوره ریکاوریش کوتاه تر است. اگر چنین جراحی انجام دادید، ممکنه بتونین چندروز بعداز عمل بینی آرایش کنید. فقط یادتان باشد که یک cast روی بینی تان گذاشته می شود باید صبرکنید تا آن خشک شود.
میکاپ بعداز open rhinoplasty :دوره این جراحی بیشتر از حدمعمول است. برخی جراحان توصیه می کنند که باید ۲ماه صبر کنید و بعد بروید سراغ آرایش. با این حال بسیاری از متخصصین می‌گویند که می‌توان بعد از کشیدن بخیه ها آرایش کرد. فقط حواستان باشد که روی جای جراحی مواد آرایشی نزنید.
بعد از جراحی زیبایی بینی چجوری آرایش کنید؟
باز هم ارایش کردنتون با این شرایط نیاز به مراقبت دارد.چون پوست بعداز جراحی حساس تر شده.تمیزی کلید اصلی آرایش کردن بعد از رینوپلاستی است.باید همه چیز تمیزی که استفاده می‌کنید تمیز باشند. پوست هم باید قبل از استفاده از مواد آرایشی کاملا تمیز باشند.موقع استفاده از لوازم‌آرایش روی صورت مراقب باشید.و به آرامی بکشید. نباید فشار اضافه به صورت وارد شود. چون زخم ها حساسند و اینجوری دوره‌درمان طولانی می شود.لوازم آرایشی استفاده کنید که منافذپوست را نبندند.
باید این مساله را مدنظر قرار دهید. بخاطر اینکه برخی از آنها منافذ پوست را می‌بندند.روی محل جراحی را ارایش نکنید. مراقب باشید.چون ممکن است موادآرایشی جای برشها را تحریک کند و منجربه عفونت شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر